Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

DPD Lietuva, UAB | Dėl paslaugų |

1. Piktybiškas vengimas pristatyti siuntą. Kurjerio arogantiškas ir nepagarbus elgesys klientui. Informacijos slėpimas. Siuntų pristatymo laikas nėra nurodomas, pateikiama vartotojui klaidinanti informacija. Nėra galimybės susipažinti su paslaugų teikimo taisyklėmis, buvo atvejis, kuomet dingo siunta, parduotuvė reikalavo pateikti kurjerio kvitą, kvito kurjeris nedavę. Siekiant spręsti ginčą nėra galimybės susisiekti su atsakingais asmenimis, ribojamos kliento teisės. Akivaizdu, kad tai patiria daugelis klientų, informacija https://rekvizitai.vz.lt/imone/dpd_lietuva/atsiliepimai/ 
2. Taip, buvo kreiptasi į klientų aptarnavimo skyrių ir paprašyta suteikti informaciją kaip susisiekti su vadovybe dėl piktybiško kurjerio elgesio ir laiku nepristatytos siuntos, pasiteirauta kur ir kokiu būdu galima pateikti skundą, tačiau buvo gautas atsakymas, kad kontaktų teikti negali nei vadovo nei paties kurjerio. Pats įmonės elektroninis puslapis neveikia (https://www.dpd.com/lt/), kaip būtų galima susisiekti nėra jokios informacijos, pats kurjeris į skambučius neatsiliepia. Buvo kreiptasi telefonu, pateikta info, kad pokalbis gali būti įrašytas. Tačiau siekiant gauti įrašą arba informaciją dėl duomenų subjektų teisių įgyvendinimo net neaišku kur būtų galima kreiptis, nėra pateikiama jokia informacija.  
3. Skundas dėl šio dalyko nėra ir nebuvo sprendžiamas kitoje institucijoje.