Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

prekė1.lt | Dėl prekė1.lt veiklos |

Spalio 12 dieną portale https://preke1.lt/ apmokėjau užsakymą 27279. Pagal pristatymo sąlygas https://preke1.lt/pages/siuntimo-politika prekė turi būti pristatyta per 5-12 d.d. jau praėjo 14 d.d. Į pirmą laišką spalio 30 dieną - atsakymą iš Viktorija Jonikaitė
Klientų aptarnavimo specialistė, gavau be jokios reikalingos informacijos apie mano siuntą, kur ji ir kodėl nesimato jos pristatymo termino sekimo nuorodoje. Į telefoninius skambučius +37062726263 ir el paštą niekas neatsako.  Kaip galiu atgauti sumokėtus pinigus (19.99 €) ? Kaip galima būtų uždaryti įmonę, kuri apgaudinėja klientus.

prekė1.lt pateiktas atsakymas.

Sveiki, Asta. Dėl nesklandumų Jūsų prekės pristatyti nepavyko. Į el. laišką Jums atsakėme. Pinigus už prekę grąžinome. Atsiprašome už nepatogumus. Pagarbiai, Prekė1.lt komanda