Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

pigu.lt | Skundas dėl telefono |

Pirkau telefoną pigu.lt parduotuvėje kovo mėnesį, liepos mėnesio pabaigoje telefonas sugedo (neveikė pakrovimo lizdas, bei pokalbio metu pašnekovas manęs negirdėdavo). Nunešus telefoną į garantinį aptarnavimą ir pateikus prašymą pakeisti prekę ,ji buvo išsiųsta į garantinį servisą, tačiau jau ten yra mėnesį laiko ir jokių žinių iš ten negaunu. Pagal mano teises telefonui sugedus per 6 mėn jis turėtų būti keičiamas nauju arba sutaisomas per protingą terminą, tačiau mėnuo laiko garantiniame servise be jokių žinių nėra protingas terminas mano atžvilgiu. Norėčiau, kad mano prekė būtų pakeista nauja , veikiančia preke.
Dėl šios prekės nusiskundimą pateikiau pačiai parduotuvei (pigu.lt), su manim buvo žadėta susisiekti ir informuoti apie mano taisomą prekę, bet deja niekas taip ir nesusisiekė.