Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "Techmada" | Dėl prekės kokybės |

Laba diena. Birželio 16 d. elektroninėje parduotuvėje www.zidiniaikatilai.lt pirkau ATLANTIC O'Pro+ 50 elektrinį vandens šildytuvą pakabinamą, vertikalų, 50 l. Sumokėjau tą pačią dieną bankiniu pavedimu 90 eurų.
Prekę pristatė kurjeris birželio 26 d. Išpakuodami prakę, pastebėjome, kad visas dėžės dugnas yra šlapias, išėmęs šildytuvą iš dėžės, pamatėme , kad jis yra su įbrėžimais ir įlenkimais. Tą pačią minutę paskambinau kontaktuose nurodytu telefonu (nr. +37063025557). Atsiliepė vadibininkas, kuriam aš papasakojau savo situaciją ir paprašiau išspręsti šį nesusipratimą. Jis paprašė, kad adresu info@zidiniaikatilai.lt aš atsiūsčiau jam laišką, su nuotraukomis ir pažadėjo viską išsiaiskinti ir man pranešti. Taip ir padariau. Šiandien jau liepos 3 d. Jokio laiško ar skambučio iš parduotuvės aš nesulaukiau ir į mano skambučius jie neatsako, nekelia ragelio, mano laiškai ir skambučiai yra ignoruojami. Prašau padėti man išspręsti šią problemą.