Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB Kelionių laikas | Neargumentuotas kelionės pabrangimas po sutarties pasirašymo |

Laba diena,

2019-06-18 dieną kelionių agentūros Facebook paskyroje "Kelionių laikas" radau pasiūlymą su kelionės pasiūlymu (priedas 1). Tai buvo "degančios" kelionės pasiūlymas, išvykimas už 3 dienų. Iš karto, per agentūros www.kelioniulaikas.lt puslapį buvo užpildyti visi keliaujančių asmenų duomenys ir apmokėta kelionė (priedas 2). Apmokėjimas vyko per organizatoriaus pateiktą nuorodą kuri iš karto nukreipė į el. bankininkystę ir nurodyta suma buvo 736,00 eur 2 asmenims, kaip buvo nurodyta Facebook puslapio įraše ir kelionių organizatoriaus internetinėje svetainėje. Tą pačią dieną 2019-06-18 agentūra atsiuntė sutartį (priedas 3), sutartyje nurodyta suma 736,00 eur sutarties nr. KL1917053 ir laišką su kelionės rezervacijos patvirtinimu (priedas 4;5). Netrukus iš agentūros sulaukiau skambučio, kad kelionės kaina pasikeitė ir reikia sumokėti papildomų +100,00 eur. Sakiau, kad kelionė buvo užsakyta už kitą kainą ir yra gauta bei pasirašyta sutartis. Agentūros atstovė Dalia (el.p. dalia@kelioniulaikas.lt) sakė, kad kelionių organizatorius pakėlė kainą ir reikia laukti atsakymo ar gali mums suteikti tokią kelionės kainą kokia buvo žadėta skelbime. Iš kelionių organizatoriaus atsakymo laukėme ilgiau nei 24 val. ir atsakymas buvo, kad kaina yra pakilusi ir žadėtosios kainos negausime. Dėl kainos padidėjimo aiškios priežasties ar kaip ji buvo apskaičiuota - negavome. Agentūros atstovė pokalbio metu minėjo, kad nakties metu vyko kainų pasikeitimai ir dėl to kaina pasikeitė, bet mums atsiuntė sutartį jau po naktinių kainų pasikeitimo sumai 736,00 eur. Galima daryti prielaidą, kad kainos iš tiesų nesikeitė tuo metu kai buvo užsakinėjama. Ruošiantis greitam išvykimui buvo užsakytas kelionių draudimas, pradėta ruoštis superkant reikalingus kelionėje daiktus. Pokalbio metu atstovė teigė, kad mums pateikta sutartis yra "niekinė", nors sutartyje nurodyta, kad "Kai ši Sutartis sudaroma internetu, ji laikoma elektronine sutartimi. Tokiu atveju Turistas, sumokėdamas kelionės kainą (arba jos dalį), patvirtina, kad susipažino su visomis Sutarties sąlygomis, sutinka, kad jos būtų Sutarties dalimi , ir sudaro šią Sutartį". Sutartyje yra nurodytas punktas 6.1. Kelionių organizatorius atsako už bet kokius techninius užsakymo sistemos trūkumus, kurių atsirado dėl jo kaltės sudarant Sutartį ir už bet kokias užsakymo proceso metu padarytas klaidas. Atsakomybė netaikoma, kai užsakymo klaidos atsirado dėl Turisto kaltės arba jas sukėlė nenugalimos jėgos aplinkybės" šis punktas ir įmonės atstovė parodė, kad kaina keitėsi, bet tai nebuvo nurodyta atliekant apmokėjimą ir tai galima skaityti kaip techninius užsakymo sistemos trūkumus, kurių atsirado dėl kelionių organizatoriaus kaltės. Kalbant su agentūros atstove, 6.1. sutarties punktas buvo pabrėžtas, bet apie įmonės kompensaciją darbuotoja net nekalbėjo, o tik kaltino sistemos pasikeitimus ir kad nieko pakeisti negalima, taip pat, kad kaip ir minėjau, sutartis yra niekinė ir kas joje parašyta - negalioja. Pokalbiai su agentūros atstove buvo įrašinėjami.
Deja, mums ši kelionė jau neįvyks, bet labai tikiuosi, kad kelionių organizatorius gaus atitinkamą bausmę už melagingus ir tikrovės neatitinkančius skelbimus viešojoje erdvėje. Prarandą esmę pigesni "degantys" kelionių pasiūlymai kuomet 24val yra sprendžiamas klausimas ir laiko kelionės pasiruošimui su kiekviena valanda lieka vis mažiau, o atsakymo reikia ieškoti patiems, nes agentūra neskuba pateikti atsakymo. Finansinio nuostolio nepatyriau, agentūra sumokėtą sumą už kelionę, grąžino 2019-06-20. Nuostolis yra neįvykusios atostogos, kaip kompensaciją iš kelionių agentūros, tikėčiausi gauti tokio paties lygio kelionę, už kainą kuri buvo žadėta skelbime, be pabrangimo.

UAB Kelionių laikas pateiktas atsakymas.

Atsakymas į Arnoldo Tkačuko elektroninį skundą.
Apgailestaujame dėl susidariusios situacijos, dėl kurios Arnoldui Tkačkauskui reikėjo keisti atostogų planus.
Mes jokiu būdu nesiekiame skelbti melagingų ir tikrovės neatitinkančių skelbimų viešojoje erdvėje.
Kadangi kelionės yra parduodamos internetu visą parą, o vietų skaičius ir kainos perskaičiuojamos darbo metu, mes kelionės aprašymuose informuojame klientus, kad: “Šio pasiūlymo vietų skaičius yra ribotas, todėl kelionės kaina gali keistis.” Ši kelionė buvo pirkta naktį. Ryte iš organizatoriaus gavus naujas kainas iškarto buvo susisiekta su klientu ir informuota apie esamą situaciją. Nepavykus rasti alternatyvių variantų pinigai buvo grąžinti kelionės pirkėjui.
Arnoldo Tkačuko prašymu, kaip kompensaciją gauti tokio paties lygio kelionę, už kainą kuri buvo žadėta skelbime be pabrangimo, patenkinsime iškart, kai tik kelionės organizatorius paskelbs panašų pasiūlymą.
UAB "Kelionių laikas"