Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

WOMENS.LT | NEWOMENS.LT SĄŽININGA E-PREKYBA |

Laba diena,
2019-05-10 internetu įsigijau prekę - moterišką striukę. Už prekę sumokėjau (e-bankininkyste) 49,99 Eur plius 2,00 Eur pašto siuntimo išlaidas. Prekės nesulaukusi per 10 d.d., parašiau Žinutę (PRISEGAMAS IŠRAŠAS). Deja, jokio atsakymo nesulaukiau. Bandžiau skambinti nurodytu WOMENS.LT internetinėje svetainėje nurodytu Tel. Nr. Taip pat tyla.
Prekę gavau 2019-06-06. Netiko dydis. Norėdama grąžinti prekę, vėl pabandžiau skambinti keletą kartų. Niekas neatsiliepė. Tada, pagal jų Grąžinimo Taisykles, nurodytas internetiniame puslapyje, surašiau visus reikalingus duomenis, ir nusiunčiau iš asmeninio e-pašto, su prašymu, kad patvirtintų duomenų gavimą ir galimą prekės grąžinimą. (LAIŠKO KOPIJA PRISEGAMA). Jokio atsakymo iki šiol negavau, prekę grąžinti be patvirtinimo pabijojau. Prekių Grąžinimo Taisyklese nurodyta, kad prekę galima grąžinti per 7 dienas, bet kaip ją grąžinti, jei visi kreipimaisi ignoruojami ir net nėra grąžinimo adreso..?
Šiuo atveju, jaučiu pažeistas vartotojas teises ir nesąžiningas vartojimo sutarčių sąlygas (visiškas vartotojo ignoravimas, ir 7 d. prekės grąžinimo terminas, bet nenurodytas joks adresas, prekės grąžinimo atveju)