Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB PALINK | Dėl pardavėjos klaidos |

Šiandien , prekybos centre "IKI" esančiame adresu Vienybės 47 Vilkaviškis, pirkau Tele2 išankstinio mokėjimo papildymą už 30€, kadangi negalėjo parduoti tokios sumos, pardavėja išmušė du čekius po 20€ ir 10€ . Paėmiau čekius , sumokėjau pinigus ir išvažiavau namo. Namuose apžiūrėjau, kad papildymai yra išmušti visai kitos kompanijos, tai yra Bitės tinklo išankstinio apmokėjimo "Labas" . Šie papildymai man netinka , todėl nuvykus į parduotuvę pardavėja atsisakė , priimti pildymo čekius ir gražinti pinigus, bei nesutiko pakeisti kitais (Tele2 , Pildyk papildymo čekiais). Pardavėja tikina , kad aš pats suklydau prašydamas išankstinio mokėjimo papildymo nors aš visą gyvenimą esu Tele2 klientas ir tikrai nesuklydau.