Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Circle K Lietuva, UAB | Klaidinanti reklama apie nuolaidas |

Laba diena,

2019.04.23 gavau SMS, kad "su Tavo EXTRA Club kortele suteikiama 10ct/l nuolaida visiems milesPlus degalams... galioja iki 05.31"
2019.04.24 pirkau D Miles Plus degalus ir man buvo pritaikyta tik 3.5ct/l nuolaida, vietoje 10ct/l.
2019.04.26 apie tai informavau Circlek Lietuva jų puslapio formoje (Užklausos numeris 00857729)
2019.04.30 gavau atsakyma iš Circlek Lietuva, kad buvo įvykęs sutrikimas, dėl to buvo pritaikyta 3,5ct/l nuolaida vietoje 10ct/l. Dėl to dovanų į el. pašta gavau dovonų kuponus kavai ir dešrainiui.
2019.04.30 Atsakydamas į CircleK Lietuva pateikta paaiškinima el. paštu, užklausiau ar galėčiau kompensacija gauti ne dešrainiais, o pinigais ar degalais. Nes dešrainių ir kavos nevartojų. Atsakymo iki šiol nesulaukiau.

Circle K Lietuva, UAB pateiktas atsakymas.

Dėl techninių nesklandumų, klientui nebuvo pritaikyta žadėtoji nuolaida. Pastebėję šį nesklandumą, jį ištaisėme ir atsiprašėme pirkėjo. Su pirkėju susisiekta ir sutarta kompensuoti susidariusį piniginį skirtumą.