Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Maxima | Klaidinga informacija |

Pirkdama Maxima parduotuvėje fasuotas prekes (konkrečiai-raugintus kopūstus), skirtingų tiekėjų maišelius svėriau ant svarstyklių. Visų maišelių nurodytas kiekis buvo klaidingas. Maišeliai, kuriuose nurodyta, kad produkto masė yra 1000g, sunkiai siekė 800g. Norėčiau, kad šiame tinkle būtų dažniau tikrinami produktų aprašymai. Jaučiuosi apgaudinėjama, o tokią ar panašias prekes galiu įsigyti tik fasuotas.

Maxima pateiktas atsakymas.

Laba diena,

Dėkojame, kad kreipėtės ir kartu apgailestaujame dėl šios nemalonios situacijos.
Prekių kokybei bei jos gerinimui Bendrovėje skiriamas išties didelis dėmesys, todėl gavus informaciją, skubos tvarka buvo inicijuotas vidinis prekės kokybės patikrinimas. Taip pat kreipėmės ir į prekės tiekėją. Tiekėjas pateikė paaiškinimą dėl kilusios situacijos. Po produkto partijos išleidimo į prekybą, buvo pastebėta, kad maišeliai brokuoti, t.y. maišelių kampai buvo blogai užlydyti ir per juos išbėga skystis. Tačiau į šią problemą buvo labai greitai sureaguota ir imtasi reikiamų priemonių, kad maišeliai būtų kuo skubiau pakeisti. Mes savo ruožtu, sugriežtinsime šio produkto kokybės tikrinimus ir stebėsime situaciją, kad daugiau ji nepasikartotų.

Informuojame, kad už kopūstus sumokėti pinigai buvo įskaityti į pirkimo metu naudotą AČIŪ kortelę.

Bendrovės ir tiekėjo vardu nuoširdžiai atsiprašome dėl kilusios situacijos.