Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB „DEIDVINA“ | Dėl nuslėptų faktų |

Laba diena,

2018 m.rugpjūčio 21 d. iš įmonės pirkau automobilį. Po tam tikro laiko, esant konkrečioms oro sąlygoms, pastebėjau automobilio trūkumus (nešyla veidrodėlis,neveikia galinio lango purkštuvas). Su pardavėju 2018-05-27 aiškinausi ar nėra bagažinės detalės trūkumo. Man pasakė,kad kai patys pirko šį automobilį taip buvo. Kadangi niekaip negalėjau išsiaiškinti dėl bagažinės detalės, pretenziją parašiau ir nusiunčiau įmonės adresu,kurį taip pat turėjau ieškoti, nes pažymoje-sąskaitoje nurodytas nepilnas. Gruodžio 4 d. buvo bandyta įteikti registruotą laišką, tačiau nepavyko. Mėnesio laikotarpyje laiško niekas neatsiėmė.Jis grįžo man atgal. Skundas dėl to paties dalyko, tuo pačiu pagrindu nėra sprendžiamas ir nebuvo spręstas kitoje skundus nagrinėjančioje institucijoje ir (arba) teisme.