Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau

UAB Pigu | Pinigų grąžinimas | 2019-01-04

Net nežinau kur rašyt, todėl rašysiu čia.
2018 metų pradžioje užsisakiau ausines "Ausinės Samsung Inbox GS6 Edge, Baltos", sumokėjau apie 11 ar tai 12 eurų (tiksliai nepamenu, bet iš sąskaitos, kurią turiu, paskaičiavau kad ten 11,67 eur.). Pirkau specialiai šitas, nes kitokio tipo ausinės krenta iš ausų. O šitos laikosi. Bet praėjus savaitei ar tai dviem, ausinės sugedo - t.y. sugedo viena ausinė. Grąžinau ausines į garantinį ir paprašiau, kad išduotu tokias pat, tik naujas. Po keletos dienų grįžau atsiimti ausinių. Praėjo keletas dienų, ir tos sugedo! Kaip taip? Na ką, vėl grįžau į Pigu.lt parduotuvę, grąžinau prekę ir paprašiau išduoti tokias pat naujas. Net darbuotojai Prekių grąžinimo skyriuje juokėsi, jog tikriausiai partija bloga.
Tokie grąžinimai buvo keletą kartų - ar tai 3 ar tai 4, tiksliai nepamenu.
Dabar, gruodžio mėnesį, vėl sugedo ausinės, ir aš jas gražinau. Bet šį kartą paprašiau grąžinti pinigus. Ir ką, visas reikalas jau sprendžiamas apie mėnesį, skambinau kiek kartų, man sakė, jog su manim susisieks vadybininkas. Jokio skambučio lig šiol nesu gavęs, tik savo iniciatyva skambinu. Šiandien paskambinau, ir man su nuostaba pasakė, jog, kadangi buvo taikomos nuolaidos (kokios dar nuolaidos kai aš keičiau prekę iš tokios pat į tokią pačią?) ir piniginio likučio nėra, nėra ką grąžinti. WHAT? Kas per nesąmonė? Sumokėjau apie 10 eurų, gaišau laiką atvykti atiduoti ir atsiimti prekę į kokybišką, o dabar sako kad kliento piniginio likučio nėra. NESAMONĖ! Ir dar jūsų darbuotojai sako, kad nėra ką man grąžint.

Gaila negaliu prisegti screenshot'o savo užsakymo, kad visi matytų apie ką šneku.

11 ar tai kiek ten eurų nėra daug, bet pats principo reikalas, kad "nėra ką grąžinti", todėl viską rašysiu čia ir kad visi matytų.

Užsakymo numeris 24825400, Vladislav Kiselis

Garantija - 2 metai.
Kreipiausi į juos, bet rezultato jokio (buvau nuvykęs į vietą, telefonu, taip pat rašiau į Facebook'o puslapį).

Nurodykite, ar skundas dėl to paties dalyko, tuo pačiu pagrindu nėra sprendžiamas ar nebuvo išspręstas kitoje skundus nagrinėjančioje institucijoje ir (arba) teisme, jei taip – nurodykite visą su tuo sprendimu susijusią informaciją - NEBUVO