Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Timberland | Skundas dėl avalynės |

Pirkau Timberland paskutinių metų leidimo aukščiausios klasės batus timberland parduotuvėje akropolyje, pasimatavau vieną batą, buvau patenkintas todėl paprašiau, kad supakuotų. Prie pardavimo stalo net neatkreipiau dėmesio į vidinę batų dalį, iš išorės jie atrodė visiškai nauji, patikrinau ar atitinka batų dydis ir uždariau dėžę. Nešiodamas viename bate jaučiau diskomfortą, tiek vaikštant, maunant batus (trynės dešinio bato metaliukas į koją), maniau, kad prasitampys, nes nauji, po kurio laiko atkreipiau dėmesį, kad man jie trina vis labiau ir tik tada atkreipiau dėmesį į dešinio bato vidinės dalies liežuvį, kad jis yra visiškai nudėvėtas. 11.12.2018 Nuvykau į parduotuvę ir kreipiausi į kasininkę, ji mane nukreipė pas vadovę, viską paaiškinau, pati vadovė apžiūrėjus pasakė, kad taip neturėtų būti, paprašė užpildyt skundą ir laukt atsakymo (1-10d). 17.12.2018 gavau atsakymą, kad prekės gamyklinis brokas nenustatytas, kad dešiniojo bato liežuvėlio vizualus pakitimas - natūrali dėvėjimo pasekmė. Tą pačią dieną atsiimant batus iš naujo kalbėjau su pardavimo vadove, ji vėl patvirtino, kad taip neturėtų būti, tačiau ji nieko negali padaryti, nes taip liepė jos vadovai. Timberland batai yra vieni kokybiškiausių per visą pasaulį, jie yra labai brangūs, tačiau skirti dėvėti ne vienus metus, palyginus mano dešinį ir kairį batą, labai aiškiai matos dėvėjimo skirtumas. Taip pat pamėginau apžiūrėti jų parduotuvėje pagrindinėse lentynose išdėliotus batus, kuriuos mėgina matuotis daug žmonių per dieną, tačiau nieko panašaus neradau.