Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau

UAB Vandens smulkmenos | klijentų negerbimas | 2018-12-17

2018-12-16d. internetiniame puslapyje radau prekė. Langelyje kiekis, buvo pažymeta, kad prekė yra. Idėjau į krepšelį, įvedžiau visas duomenis ir jau norejau padaryti bankinį pavedimą, bet pastebėjau užrašą, kad prieš apmokėjimą turiu pasiteirauti, ar preke tikrai yra. Gruodžio 17 paskambinau nurodytu numeriu. Mane informavo, kad užsakymą mato ir kad atskambins. Po 15min. man atskambino ir pasakė, kad prekės pristatyti negali. Pasiteiravau kodėl, gal neturi. Atsakė, kad turi, tiesiog jiems neapsimoka siusti. Paaiškinau, kad aš gi moku už siuntimą.Į ką atsakė -tokios pas mus taisyklės, siunčiame tik užsakymus uo 30Eu.
Mano manimu buvo pažeistos mano kaip vartotojo teisės, smulkus pirkėjas negerbiamas. Apie tai, kad siunčia tik nuo 30Eu, niekur neinformuojama. Kodėl sistema iškart neparodo, kad nepakankama suma. Ir darbuotojai nesiteikia paskambinti, ar atrašyti, kad nepakankama suma. Prarastas laikas ir sugadinti nervai.
Ačiū.

UAB Vandens smulkmenos pateiktas atsakymas. 2018-12-18

Nuorodoje '' GALIMA DERĖTIS '' parašyta minimali užsakymo suma. Truputį keista, pirkėjas rado, kad paskambinti prieš darant pavedimą o limito 30 eurų nepastebėjo....