Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

manotvora.lt | manotvora negerbia savo klientu |

Uzsakem tvora. Apmokejome avansa ir t.t. Turejo atvaziuoti darbotojas ir tiksliai pamatoti kiek reikes tos tvoros. Pamatoti niekas neatvaziavo. Atveze tvoros kieki pagal brezini, kuri as siunciau deribos metu. Sumontavo, bet neuzteko 1,5m tvoros. As pinigus sumokejau uz sumontuota tvora. Darbuotojas pasiule man paciam pabaigti ta likusia dali,nes jam neapsimoka vaziuoti. Bet as gi uzsakinejant tvora nurejau kad ji butu pilnai sumontuota. Marius Adomaitis zadejo kad darbuotojai atvaziuos pabaigti ta gabaliuka. Bet jau antra menesi skambinu, ir visa laika tik pažadai."Tuoj perskambinsiu"- ir viskas, niekas neperskambina.
Kiti nenori važiuoti del tokio mažo gabaliuko.
Kaip taip galima?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Atsako Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba:

Laba diena,

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba gavo Jūsų paklausimą.

Atsakydami į Jūsų paklausimą, informuojame, kad vadovaujantis
Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo (toliau –
Vartotojų teisių apsaugos įstatymas) 21 straipsnio 1 dalimi,
pirmiausia Jums reikėtų RAŠTU (geriausia dviem egzemplioriais,
vieną pasirašytą pasilikti sau) kreiptis į paslaugos teikėją ir
išdėstyti savo reikalavimą. Jeigu paslaugos teikėjas atsisako
priimti Jūsų pretenziją, išsiųskite ją registruotu paštu
(būtinai išsaugoti registruoto laiško kvitą ir pretenzijos kopiją).
Paslaugos teikėjui nesutikus su Jūsų reikalavimais, jis privalo ne
vėliau kaip per 14 KALENDORINIŲ DIENŲ nuo vartotojo kreipimosi gavimo
dienos, pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą
dokumentais. Jei per nurodytą terminą Jums nebus pateiktas atsakymas,
arba paslaugos teikėjo atsakymas Jūsų netenkins, Jūs turite teisę
KREIPTIS Į VALSTYBINĘ VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS TARNYBĄ dėl ginčo
nagrinėjimo Lietuvos Respublikos Vartotojų teisių apsaugos įstatyme
įtvirtinta vartotojų ir pardavėjų, paslaugų teikėjų ginčų
sprendimo alternatyvia ginčų nagrinėjimo tvarka.

Kreipiantis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą prašoma
pateikti Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 23 straipsnio
reikalavimus atitinkantį vartotojo prašymą. Prašyme turi būti
nurodyta: ginčą nagrinėjančios institucijos, kuriai teikiamas
prašymas, pavadinimas; vartotojo vardas, pavardė, adresas; pardavėjo,
paslaugų teikėjo, dėl kurio veiksmų (neveikimo) yra pateikiami
vartotojo reikalavimai, pavadinimas (vardas, pavardė), adresas
(buveinė); vartotojo teisės ir įstatymų saugomi interesai, kuriuos,
vartotojo nuomone, pažeidžia pardavėjas, paslaugų teikėjas;
vartotojo reikalavimas (tiksliai, konkrečiai suformuluotas);
informacija apie kreipimąsi į pardavėją, paslaugų teikėją;
informacija, ar tų pačių šalių ginčas dėl to paties dalyko ir tuo
pačiu pagrindu nėra nagrinėjamas ginčus nagrinėjančioje
institucijoje, ar ginčo nagrinėjimas nebuvo nutrauktas pagal šio
įstatymo 26 straipsnį, ar ginčus nagrinėjanti institucija yra
priėmusi sprendimą, ar yra įsigaliojęs teismo sprendimas dėl šio
ginčo; pridedamų dokumentų kopijų sąrašas.

Pažymėtina, kad kartu su prašymu turėtų būti pateikiamos prašyme
išdėstytas aplinkybes patvirtinančių dokumentų kopijos
(pavyzdžiui, pinigų sumokėjimą patvirtinančio dokumento kopija,
sutarties kopija, kreipimosi į paslaugos teikėją kopija ir kitų
turimų dokumentų kopijos). Taip pat pažymėtina, kad pateikiamas
prašymas turi būti vartotojo PASIRAŠYTAS.

Nurodytus reikalavimus atitinkantį prašymą kartu su kitais
dokumentais galima siųsti paštu Valstybinei vartotojų teisių
apsaugos tarnybai adresu - Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius. Taip pat
galima minėtus dokumentus nuskanuoti ir siųsti el. paštu - arba
pateikti faksu - (8 5) 279 14 66.

Pavyzdinę prašymo formą galima rasti Valstybinės vartotojų teisių
apsaugos tarnybos tinklalapyje
http://vvtat.lt/lt/paslaugos/prasymai/vartotojo_prasymo_forma.html [1].

Dėl iškilusių papildomų klausimų maloniai prašome kreiptis į
Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą telefonu (8-5) 262 67
60. Tarnybos darbo laikas 8.00-17.00 val., penktadieniais 8.00-15.45
val., pietų pertrauka 12.00-12.45 val.

Pagarbiai

Vaida Malijauskienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Vartotojų konsultavimo, asmenų aptarnavimo ir komunikacijos skyriaus
vyresnioji specialistė
tel. (8 5) 262 6760, el. p. vaida.malijauskiene@vvtat.lt