Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Swedbank | Dėl aptarnavimo tvarkos banko skyriuje |

Šiandien lankiausi Swed banke dėl JAV vizos apmokėjimo. Elėje teko laukti 1 val. 40 min. Už JAV vizos išdavimą yra privaloma mokėti tik grynaisiais pinigais Swed banke ir nėra kitos mokėjimo galimybės. Tai pirmasis mano, kaip vartotojo, teisių pažeidimas.
Už JAV vizų išdavimą aš moku keletą kartų per savaitę, nes talkinu užsienio partneriams, kurie nukreipia kitų šalių piliečius į Lietuvoje esntį JAV konsulatą vizoms gauti. Kiekvieną kartą atėjusi į banką aš eilėje laukiu apie 1 val. ir daugiau, tai yra be galo didelis mano darbo laiko gaišinimas. Atlikti mokėjimą kaip verslo klientas aš negaliu, nes nei mano lietuviška įmonė, nei mano užsienio partneriai neturime Swed banke sąskaitos. Jei išsimuščiau talonėlį kaip verslo klientas - būčiau gražinta į eilės galą. Tai dar viens mano, kaip vartotojo teisių pažeidimas. Auksine banko kliente aš asmeniškai taip pat negaliu būti, nes asmeninės sąskaitos šiame banke taip pat jau nebeturiu. Jaučiu diskriminciją dėl savo pasirinkimo naudotis kitų Lietuvoje esančių finansinių įstaigų paslaugomis.
Sekantys pastebėjimai dėl aptarnavimo - dirbo ne visi klientus aptarnaujantys langeliai. Atėjus pietų metui aptarnavimas dar labiau sulėtėjo. Eilėje aš laukiau nuo 10:57 iki 12:40. Teko pastebėti, kad močiutės, išsimušusios ne tą numerėlį, buvo gražinamos į eilės galą, kas reiškė, kad žmogus palaukęs 1,5 val su neteisingu numeriu, turės dar laukti mažiausiai valandą. Toks elgiasys su senais žmonėmis nėra teisingas, nors, suprantu kad tvarka yra visiems vienoda. Aš mielai naudočiausi kito šio banko skyriaus paslaugomis, bet grynųjų paslaugų operacijas atliekančių skyrių Vilniaus mieste yra vos keletas ir visose eilės ne ką mažesnės.