Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Pugu.lt | Skundas |

Laba diena.pirkau is internetines parduotuves pigu.lt momentini vandens sildytuva thermeks.kuris pajungus prie tinklo po keliu minuciu perdege.susisiekiau su internetine parduotuve.pigu .lt.jie man nurode kokiu adresu izsiusti preke remontuj preke buvo su garantiniu as ja issiunciau nedelsiant.jau du menesiai po izsiuntimo jokiu ziniu is pigu.lt negaunu.kiek as jiem skambinu.vis atsipraso ir sako kad su jumis susisieks.ir duos zinoti ape jos remonto eiga.taip jau kokius kwturius kartus skambinau bet vis ta pati sako niekas su manim taip ir nesusisieke.noreciau kad internetine parduotuve man grazintu pinigus.uz preke ir patirtas islaidas uz siuntima prekes i remonta.viso 114.00 euru.

Pugu.lt pateiktas atsakymas.

Gerb., Arūnai,
matome situacija buvo išspręsta bendru susitarimu ir pinigai gražinti į Jūsų banko sąskaitą. Bankinis pavedimas trunka 1-2dd.
Atsiprašome už sukeltus nepatogumus, tikimės panašios situacijos ateityje nepasikartos.
Geros dienos