Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Rimi Lietuva | pašvinkusi žuvis |

Esu pasipiktinusi! Rimi Vilniuje Vikingų 3 balandžio 19 d. pardavė pašvinkusią žuvį. Suprantu, jog svarbiausia pardavėjui yra parduoti, bet parduoti pašvinkusią žuvį yra tiesiog siaubinga! pasinaudoti tuo, jog pirkėjas užsienietis, kuriam sudėtinga komunikuoti ir paprašius žuvies atnešti jos iš sandėlio susukus į kelis maišelius, greičiausiai tam kad smarvė nesklistų yra tiesiog nežmoniška!! Vėliau kasoje pasiteiravus ar žuvis tikrai šviežia, nes jautėsi šiek tiek stiprus kvapas buvom nužvelgti, kaip problemų ieškantys išgirdome tik tai, kad ši žuvis visada turi tokį kvapą ir viskas čia gerai... grįžus namo taip neatrodė, žuvis visiškai pašvinkus ir vidus net pageltęs, tai rodo jos visišką ne šviežumą. Išmetėme į balą 10 eurų. O jei ją būtume suvalgę (yra žmonių kurie gali ir nesuprasti, kada žuvis pašvinkus, nes tiesiog ji turi tokį kvapą apart darbuotojų) apsinuodijimas garantuotas ir gan rimtas, apie vaikus net nekalbu.. ant prekystalio padėta žuvis buvo visiškai kitos kokybės, bet jos darbuotoja duoti nenorėjo. Kažin ar už sukeltas problemas sveikatai, ponia pardavėja atsakytų taip pat paprastai, kaip pardavė pašvinkusią žuvį?!