Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Turtle Outlet | Dėl patirto nuostolio grąžinimo |

2017-12-06 užsakiau prekes iš elektroninės parduotuvės Turtle Outlet. Už prekes apmokėjau per el.bankininkystę (apmokėjimo kopiją pridedu). Gavusi prekes, siuntoje neradau sijono už 9 eurus, o užsakyta suknelė už 20 eurų buvo nekokybiškai pasiūta (sąskaitos kopiją pridedu). Kadangi sąskaitoje nurodytu telefono numeriu prisiskambinti nepavyko, tai kreipiausi el.paštu. Bendravau su Ksistofas zacharzewskis, k.zachazevskis@gmail.com, kuris 2017-12-10 pažadėjo, kad problema bus išspręsta. Prašiau, kad nesant galimybei pakeisti grąžintos prekės - suknelės ir neįdėtos į siuntą prekės - sijono, pervestų man pinigus - 29 eurus už šias prekes, tačiau iki šios dienos nieko negrąžina. Minėtų prekių man tikrai nebereikia. Per ilgai laukiau. Tikiuosi, kad padėsite atgauti pinigus.
P.S. Pridedu failą iš susirašinėjimo el.paštu.