Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

pigu.lt | Negrąžinami pinigai už prekę |

2018-01-12 iš pigu.lt pirkau monitorių, 2018-01-19 atsiėmiau ir 2018-01-22 monitorių grąžinau, nes perkant nuotoliniu būdu per 14d. turiu tokia galybę. Priežastis buvo ta, kas monitoriaus net su specialisto pagalba nepavyko prijungti nei prie kompiuterio. Grąžinant tvirtino, kad per 14 dienų atgausiu pinigus arba jei noriu pakeis į kitą naują prekę. Parašiau, kad prekės atsisakau ir prašau pakeisti kita nauja preke.
Praėjo mėnuo, bet nei naujos prekės, nei pinigų. Išsisukinėjama prisidengiant , kad servisas dar nepateikė atsakymo, kažkokiais išgalvotais terminais iki 45d. arba iš viso nereaguojama į užklausas.
Kreipiausi el. paštu pagalba@pigu.lt 2018-02-05, 2018-02-07 gavau atskymą "atsiprašome, kol kas neturime patikros išvadų ir negalime priimti sprendimo. Bandysime paskubinti garantinį skyrių."
kreipiausi el. paštu kokybe@pigu.lt 2018-02-12 ir 13d. gavau sms, kuriame rašoma "Jūsų prekė yra servise ir pinigai negrąžinami, kol nėra serviso išvadų. Garantinis aptarnavimas trunka nuo 14 iki 21 dienos, maksimaliai iki 45 dienų. Tik gavus išvadas, galime priimti spręndimą."
2018-02-14 išsiunčiau prašymą kokybe@pigu.lt , kad atsisakau prekes keitimo ir prašau grąžinti pinigus.
Ta pačia dieną gavau atsakymą:
"atsiprašome už sukeltus nepatogumus, pateikėme užklausą garantiniam skyriui dėl šios situacijos, gavę atsakymą informuosime Jus."
Iki šiol daugiau jokio atsakymo nesulaukiau.