Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Foodout.lt | Nepristatytas uzsakymas |

Siandien, sausio 1d. 2018m. padariau uzsakyma per foodout.lt maistui I namus, gavau atsakyma ir SMS zinute, kad uzsakymas vykdomas ir perduota Charlie picerijai, kadangi buvo rasoma, jog maistas gaminamas. Taciau praejus 2 valandoms ir nesulaukus uzsakymo, pati skambinau I foodout ir pasiteiravau kada pristatys. Konsultantas Tomas pasake, kad issiaiskins ir perskambins per 10-15min. Dar palaukus 20min. susiradau Charlie picerijos Utenoje kontaktus ir pati pasiskambinau. Darbuotoja, patikrinusi uzsakymus man pranese, kad nieko jie negavo ir maistas mums negaminamas, nes negavo jokios informacijos is foodout. Jau nebe pirma karta ivyksta kazkokiu nesusipratimu su foodout, esu be galo nusivylusi ju paslaugomis ir reikalauju paaiskinimo kodel darbuotojai netinkamai vykdo savo pareigas bei atlyginti zala, kadangi likom apgauti, nes tikejomes gauti uzsakyma.