Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

AB Telia Lietuva | Skundas AB Telia Lietuva dėl susidariusios skolos grąžinus prekę |

Sveiki,
2017.10.12 buvo užsakytas televizorius LG 55SJ950V elektorinėje parduotuvėje www.telia.lt. mano vardu. t.y. Viačeslavo Bragino. Apmokėjimo būdas pagal sutartį buvo pasirinktas "atidėtas mokėjimas 24 mėn dalimis.".
Prekė pristatyta 2017.10.13 per kurjerių tarnybą DPD. Norint apžiūrėti prekę, įsigytą nuotoliniu būdu, buvo atidaryta pakuotė. Apžiūrėjus, nepatiko prekė ir buvo priimtas sprendimas ją grąžinti. Prekė supakuota į originalią pakuotę ir užregistruotas grąžinimas pardavėjo nurodytu numeriu 1817 2017.10.16. Aptarnaujantis AB Telia Lietuva darbuotojas telefonu pažadėjo, jog kurjeris atvyks pasiimti grąžintinos prekės sekančia darbo dieną, t.y. 2017.10.17, tačiau po kasdieninių skambučių pardavėjui grąžintiną prekę pavyko atiduoti tik 2017.10.20, nes kurjeris atvyko tik nurodyta dieną. Visus prekės pristatymo ir grąžinimo dokumentus iš kurjerių tarnybos turiu, prireikus pateikti galimybė yra.
Grąžinus prekę po dviejų savaičių t.y. 2017.11.03 pastebėjau, jog pardavėjas išrašė sąskaitą už prekę (sąskaita išrašyta data 2017.10.31), kuri buvo jau grąžinta. Kreipiausi į pardavėją trumpuoju numeriu 1817 su prašymu paaiškinti situaciją dėl išrašytos sąskaitos. Suteiktas atsakymas AB Telia Lietuva darbuotojo buvo, jog sistemoje nemato dar grąžinimo duomenų, todėl išrašyta sąskaita. Po kelių dienų vėl susisiekiau su pardavėju ir atsakymas buvo pateiktas toks, jog grąžinta prekė neatitinka grąžinimų sąlygų ir bus grąžinta man, t.y. pirkėjui Viačeslavui Braginui. Sekančio skambučio metu man buvo pasiūlyta priimti vis dėlto grąžintą prekę, nes pasak darbuotojo tiekėjas nurodė, jog prekė yra apgadinta, tai yra yra kažkokie įbrėžimai - visa informacija suteikta tik žodžiu AB Telia Lietuva darbuotojo ir man pažadėta, jog elektroniniu paštu bus atsiųstos nuotraukos iš tiekėjo kartu su atitinkamais dokumentais. Kadangi prekę grąžinau kokybišką, be jokių pažeidimų iš karto pasakiau, kad negaliu prisiimti atsakomybės už prekę po to, kai ji buvo kurjerių tarnybos darbuotojui, todėl pasakiau, kad jos antrą kartą tikrai nepriimsiu. Iki 2017 m. lapkričio 16 d. mėn. iš savo pusės bandžiau spręsti geranoriškai problemą žodžiu su AB Telia Lietuva darbuotojais numeriu 1817, nes kito kontakto nepavyko gauti, darbuotojai atsisakė pateikti. Galų gale telefonu gavome žodinį paaiškinimą, jog prekės grąžinimas matomas sistemoje ir išrašyta sąskaita už spalio mėn. bus anuliuota lapkričio mėn. Deja, lapkričio 30 d. pamačiau dar vieną išrašytą sąskaitą už prekę, kurios neturiu jau nuo grąžinimo datos. Dar kartą kreipiausi į AB Telia Lietuva 2017.12.04 ir gavau atsakymą, jog privalau apmokėti sąskaitas už prekę, kurios neturiu.
Mano, kaip vartotojo, reikalavimas pripažinti prekę grąžinta ir anuliuoti išrašytas šiai dienai jau dvi sąskaitas už ją.