Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB Kesko senukai digital | UAB KESKO SENUKAI DIGITAL APGAVO IR VENGIA ATSAKOMYBES |

www.senukai.lt nusprendziau nupirkti keleta zaislu. Viena is mano pasirinktu prekiu, parduodama keliu skirtingu dizainu, taciau niekur nebuvo galimybes jo pasirinkti. Man reikejo dvieju vienetu, taciau skirtingu dizainu. Pries atlikdama uzsakyma, as paskambinau ju pateiktu informacijos telefonu, ka galiu padaryti ir ar imanoma is viso gauti dvieju skirtingu dizainu prekes. Konsultantas mane patikino, kad TAIP. Gerokai maziau sansu gauti vienodas, tad galiu buti rami. Dar apsidraudimui, galiu i laukeli "papildoma informacija" parasyti pastaba apie tai. Taip ir padariau. Taciau gavau dvi vienodas prekes. Del sio nesklandumo kreipiausi telefonu. Man pasiule preke grazinti. Ir taip tris keturis kartus. Kreipiausi elektroniniu laisku, rasiau pretenzija. Jie pripazino savo kalte, kad ju darbuotojas mane suklaidino ir VEL pasiule nesti grazinti netikusia preke. Ok. As suprantu, kad turiu teise grazinti preke, bet as buvau ju uztikrinta, kad gausiu butent tai, ko noriu. As uz tai sumokejau ir uz pristatyma taip pat. O dabar patys padare klaida ir ja pripazindami, sako, jog as turiu gaisti laika besirupindama prekes grazinimu. Pridesiu ir tai, kad nuo vietos, i kuria buvo pristatytos prekes ir artimiausios parduotuves, kurioje galima grazinti preke, yra desimtys kilometru. As DEL JU KALTES dar turiu patirti papildomu islaidu. Plius, kad galeciau grazinti preke, jie praso pristatyti ir saskaita faktura. Saskaitos fakturos kartu su prekemus jie nesiuncia. Ja galima gauti atskirai i juos kreipiantis telefonu arba elektroniniu laisku. Tada turiu atnesti ja atspausdinta. Taigi, kad grazinciau preke, kuria jie man apgaules budu pardave as turiu patirti telefoninio rysio, spausdinimo bei transporto islaidos. Apie sugadinta nuotaika bei moraline zala as jau net nekalbu. Padekite, kad tokia socialiai neatsakinga imone toliau su klientais nesielgtu lyg su siukslemis.

UAB Kesko senukai digital pateiktas atsakymas.

2017-12-01 Klientė 000051349534 pateikė užsakymą nr. EP09821146, kuriame viena iš užsakomų prekių buvo „ŽAISLINĖ MAŠINĖLĖ „PAW PATROL 6022627““. Klientas užsakė 2 vnt. minimos prekės. Svetainėje ties šia preke buvo pateiktos kelios galimos modelio nuotraukos, kur buvo matoma, kad prekės spalvos skiriasi, taip pat pridėtas užrašas „prekės spalva parenkama atsitiktinai“. Užsakymo pateikimo metu niekur nėra siūloma pasirinkti konkretų modelį, todėl manome, kad pateikiame suprantamą informaciją ir tinkamai informavome klientą apie tai, kad prekės modelis/spalva bus parenkami atsitiktinai.
Telefonu, klientei nebuvo suteikta garantija, kad prekės bus parinktos skirtingos - net kelis kartus buvo pakartota, kad klientė gali bandyti parašyti komentarą, tačiau garantuoti nieko negalime. Vis tik, siekdami užtikrinti aukštus kliento aptarnavimo standartus, prekę iš klientės pasiėmėme savo sąskaita, nors pagal Pirkimo taisykles, su kuriomis Klientė sutiko pirkimo metu, nurodoma, kad kokybiškos klientų lūkesčių neatitinkančios prekės grąžinamos Kliento sąskaita. Klientas prekę perdavė mūsų užsakytam kurjeriui ir pinigai už šią prekę klientui jau yra grąžinti.
Kalbant apie sąskaitą faktūrą, klientas dar prieš pateikiant užsakymą sutinka su Pirkimo taisyklėmis, kuriose nurodoma, kad sąskaita faktūra siunčiama elektroniniu paštu, o nusprendus prekę grąžinti reikia pateikti sąskaitą faktūrą.
Kadangi prekių paėmimas ir pinigų grąžinimas buvo vieninteliai Klientės pateikti reikalavimai, laikome, kad visiškai patenkinome Klientės pageidavimą ir pretenzijų Klientė mums nebeturi.