Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Vitrina pro | Vitrina pro |

Elektroniniu pastu Vitrina pro atsiunte pranesima, kad nurodyta diena visoms prekems taikoma 35 proc nuolaida. Atsidarius puslapi ir issirinkus norima  produkta isidejau ji i krepseli, taciau atlikus si veiksma pasikeite ne tik galutine prekes kaina taciau ir pradine prekes kaina nuo kurios taikoma nuolaida. Kreipiausi i imone sms zinute, taciau atsakymo nesulaukiau, kreipiausi elektroniniu pastu, nurodydama kad imone klaidina vartotojus ir imsiuosi tolimesniu veiksmu, gavau atsakyma kad nuolaida taikoma nuo pradines prekes kainos. Kai paklausiau kodel pradine kaina pasikeicia isidejus preke i krepseli bei atliekant pirkima- atsakymo nesulaukiau. Kokia jusu nuomone siuo klausimu? Ar tai nera vartotoju mulkinimas? Prisegu print screen pradines kainos, prekes krepselio bei imones atsakymo el. Pastu