Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Unikali prekė.lt | del_ negrazinamu_pinigu |

2022 m. lapkričio 17 d.užsisakiau 2 prekes interneto parduotuvėje Unikali prekė.lt (užsakymo Nr.#1434) Užsakymo suma 39,98 Eur. Praėjo nepilnas mėnuo, prekių negavau, pasiteiravau el. laišku, kas atsitiko su mano užsakymu. Gruodžio 13d. gavau atsakymą, kad dėl logistikos siunta prarasta. Tą pačią dieną el. laišku mane informavo, kad jie pateikė mano užsakymą iš naujo. Parašiau, kad dėl vėlavimo prekių man nebereikia, nes jos buvo užsakytos kalėdinėms dovanoms, o aš gruodžio 19 d. turiu išvykti į užsienį. Paprašiau atšaukti užsakymą ir grąžinti man pinigus. Gruodžio 16d. gavau atsakymą su pažadu atlikti grąžinimą. Kadangi grąžinimas neįvyko, gruodžio 30d. el. paštu vėl pasiteiravau, kodėl negrąžina pinigų. Atsakymo negavau nei į šį, nei į kitas užklausas. 

Unikali prekė.lt pateiktas atsakymas.

Sveiki, atsiprašome už susiklosčiusią situaciją. Pinigai už prekę yra grąžinti į jūsų sąskaitą. Gražios dienos.