Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Uždaroji akcinė bendrovė "DPD Lietuva" | Dėl neįvygdyto užsakymo |

Laba  diena, prieš  pusė  metų Pigu.lt pirkau bėgimo takelį, tačiau sugedo. Kadangi bėgimo takelis nepataisomas Pigu.lt paprašė  grąžinti  takelį ir  užsakė kurjerio  paslaugą DPD. Po poros dienų susisiekė DPD  darbuotojas, tą  dieną kadangi buvo  darbo  metu  informavau darbuotoją, kad šiandien  nepavyks perduoti siuntinio ir  suderinau su  kurjeriu ,  kad siuntinį iš  manęs paims Gruodžio 14d. Man darbuotojas  informavo,  kad  siuntinius  fiziniams asmenims  surinkinėja  tik  iki 14 val. Aš  patikinau, kad  tikrai  būsiu  namuose  nes  paimsiu laisvadienį. Tačiau  nei  kurjerio  nei  skambučio  tą  dieną  nesulaukiau,  o  pabandžius  paskambinti  kurjerio  telefonu  nieks  neatsiliepė. Iš  karto  paskambinau  į DPD skambučių  centrą  informavau apie  situaciją. Pasakiau,  kad  mano  darbo  laikas  keičiasi ir  kokiu metu  aš  būsiu  namuose, tačiau  į  tai  DPD, darbuotojai neatsižvelgė  ir  toliau užsakinėjo  kurjerio  paslaugas nors  aš  buvau  informavusi,  kad  tuo  metu  manęs  nebus  namuose  ir  man teko  nuolat  atšaukti  užsakymus. Mane DPD  darbuotojai visi  skirtingai informuodavo kokiu  laiku  jie  vykdo siuntų  paėmimus. Aš  paprašiau,  kad tada  gal  galėtų  prekę  paimti  iki  pusė  devynių  ryto, kadangi pas  mane  porai  savaičių  pasikeitė  darbo  grafikas  ir  šiuo  metu  aš  dirbu  iki   21 vakaro, darbuotoja  pasakė  ,  kad  užregistravo  užsakymą  ir  laukčiau  kurjerio. Kadangi  21d. sutartu  laiku  nesulaukiau  kurjerio vėl paskambinau DPD, man  darbuotojas  pasakė  tai  reikėjo  informuoti  darbuotoją kad pažymėtų  jog    siuntinį  paimtų  iki  sutarto  laiko. Aš  tada  darbuotojui  atsakiau  ,  kad  viskas  buvo  informuota  ir  ne  vieną  kartą, kad aš  nežinau ką  turi  pažymėti  Jūsų  darbuotojas ,  kad  kurjeris  jau  vieną  kartą  neatvyko  paimti  prekės  ir  kad yra  pateiktas  skundas. Tada  paprašiau  darbuotoją  , kad  sujungtų  su  asmeniu  atsakingu  už  šią  situaciją. Atsakingas  darbuotojas  išklausė  paprašė  truputį  palaukti  ir  informavo  mane ,  kad niekuo  negali  man  padėti ,  kad  aš  turiu  arba  perduoti  siuntinį  iš  kur  galėtų  paimti arba  galėtų  kitas  asmuo  perduoti. Aš  atsakingam darbuotojui  pasakiau,  kad  aš  jiems  jau  buvau  sudariusi  sąlygas kad  būtų siuntinys  paimtas laiku aš  paklausiau  negi  neįmanoma  atvažiuoti  paimti  siuntinio  iš  ryto. Man buvo  pasakyta ,  kad  niekas  nevažinės dėl  mano  siuntinio , čia  yra  mano  problema  ir  taip  man  skyrė  daug  laiko ir  nebaigus  pokalbio išjungė  telefoną. Aš  vėl  paskambinau  į  DPD kontaktų  centrą, kadangi  atsakingam  asmeniui  nespėjau  pasakyti  kad  neatšauktų  užsakymo ,  kad  paliksiu  kitą  žmogų  kuris  ir  perduos  siuntinį. Kontaktų  centras  mane  patikino,  kad  užsakymas  neatšauktas ir  kad  laukčiau  kurjerio. Tą  dieną  kurjeris  vėl  neatvažiavo paimti  siuntos,  nors  buvau  patikinta  kad  kurjeris  tikrai  atvažiuos. Vėl  susisiekus su  DPD kontaktų  centru išgirdau,  kad  mano  užsakymas  yra  atšauktas ,   informuota eilinį kartą  apie  tai  nebuvau. Vėliau  man  darbuotojas  atsiuntė   atsakymą  jog  dėl  resursų  stygiaus  jie    mano  užsakymo  negalėjo  įvykdyti. Tada  aš  juos  informavau,  kad galiu  būti  namuose  23d.   bet  ne  anksčiau  kaip  16  val.  ir  jai  jie  nepaims  siuntos  aš  kreipsiuosi  į  vartotojų  teises. Gruodžio 23d. man  paskambino  kurjeris  apie  15 val. , aš  kurjerį  informavau,  kad  mano  buvo  pažymėta  darbuotojams , kad  namuose  būsiu  tik 16  val. Kurjeris  man  atsakė,  kad  nelauks  ir  tokiu  metu negali  paimti  siuntos. Mano  reikalavimas  įpareigoti DPD paimti  siuntą  man patogiu  metu 19 val. vakaro , kadangi  aš  tris  kartus jiems  sudariau sąlygas  kad  siunta  būtų  paimta. Dvi  dienas buvo  pilnai  užtikrinta  nuo  8  iki 17val  ir  kitą  dieną  nuo 16  val.   Dabar  vėl  gaunu  iš  jų  reikalavimą, kad jie  kitu  laiku  negali  paimti  siuntos. Tai  jeigu  jie  tris  kartus  nepaėmė  aš  nesu  tikra ar  jie  ir  vėl  atvažiuos. Aš  daugiau  galimybių  neturiu  atsiprašyti  iš  darbo,  kito  asmens  kad perduotų  siuntą  taip,  pat  neturiu  nes  visi  dirba. Aš  patyriau  ir  piniginius  nuostolius  ir  negalėjau  atlikti  savo  darbo,  kadangi nuolat  turėjau  aiškinti  situaciją , pas  juos  skambučio  reikia  laukti  po  pusvalandį. Esu  šokiruota  šios  įmonės  darbu nes  man  buvo  pareikšta  kad  jiems  nenaudinga  siųsti  automobilį  nes  per  mažai  užsakymų surinks. Bet  man  paklausus  o  kaip  mano  darbas,  aš  ir  dirbu  su  klientais  ir  su  pardavimais mano  darbas  ir  kenčia nes  turėjau  koncentruotis  į  problemos  sprendimą. Paklausus  darbuotojų  kodėl  negali paimti prekės 19 val. jie  sako  tokiu  laiku  negali  atsiųsti  automobilio  o  paklausus tai  kodėl  vienas  užsakymas  buvo  padarytas  nuo  20 iki  22  atsakyti  negali. Viskas  yra  galima, tiesiog  nenorėjimas  spręsti  savo  klaidos nes  žinoma jiems  finansiškai  neapsimoka  siųsti  automobilį o  paskui  važiuoti  kitur  ne  pagal  jų  sudarytus  maršrutus.  Kol  negrąžintas  bėgimo  takelis  aš  negaliu  atgauti  pinigų  iš  P igu.lt.  Patys DPD sutinka,  kad  dėl  jų  kaltės  tris  kartus  buvo  neįvykdytas  užsakymas, ir  jų  reikalavimas  yra ir  nepagrįstas ir  neteisingas  mano  atveju,  kad  aš  vėl  turiu  būti  namuose. Aš  negaliu  įvykdyti    tokio jų  reikalavimo nes  visi  skirtingai  mane  informuoja   iki  kada  surenka  prekes, kurjeris  pasakė  kad  prekės  surenkamos  nuo  ryto  iki 14  val. fiziniams  asmenims, atsakinga  darbuotoja  kuri  sprendė  šią  problemą  pasakė  kad  po  pietų, kontaktų  centras  kad  nuo  8-17. tai  gaunasi  taip,  kad  aš  vėl  turiu  prašyti  išeiginės  ir  neaišku  ar  jie  vėl  įvykdys  užsakymą. Mano  darbo  laikas  po  Naujų  metų  vėl  bus  nuo  8-17  val. Aš  namuose  būnu  19  val., tai  gal  dabar  tegu  DPD taikosi  prie  mano  grafiko.