Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

mavera | Prašau padėti |

Laban diena,

kreipiuosi į Jus su nusiskundimu, dė įmones Manvera. 
Užsakiau orkaitės stiklą. reikėjo patikslinti mano telefon numerį, atstovas man parašė el. laišką, susisiekiau su jais, ir paklausiau ar prekę galėsiu grąžinti jei man ji netiks. Patvirtino , kad pagal kodeksą turiu į tai teisę. 
gavusi stiklą vėliau nei planuota pamačiau atsiūstas stiklas nėra išorinis, bet atsiuntė man vidini, jis buvo apvynuotas juoda plevele, ir idėtas i kartoninę dėžę, taip pat is įdėjome atgal ir paprašiau atsiųsti kordinates  kaip galėčiau išsiųsti stiklą atgal. laikas pagal laiškus buvo vilkinamas (kopijas pridedu).

o galiausiau "įmonė" pareiškė, kad , kad pinigai nebus man gražinami nes atidariau pakuotę. bet juk kaip aš galiu matyti ką aš gavaiu jei aš jos neatidarau ? jei batus uzsakau as juo išėmu iš dėžės. ir gražinu. 

Labai tikiuosi, kad man padėsite ir 55eurai bus man gražinti į sąskaitą, nes ilgai laukiau, ir tikrai nervų man kainavo, man ši suma yra tikrai ne maža ir negaliu mėtytis tokiais pinigais.Esu pati dirbusi  didelėje kompanijoje, ir būtent grąžinimo skyriaus komandos vadove ir puikiai žinau , kas yra originali pakuote (tai yra gamintojo pakuote) ir net ją atidarius prekę galima grąžinti.

Gražios dienos linkėdama, 

Dėkoju