Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "TELE2" | UAB "TELE2" apgavystė |

Apie 10 metų esu UAB "TELE 2" klientė. Nuo minėtų metų turėjau su šią įmonę sudarytas sutaris, kurių metu jokių įsiskolinimų įmonei neturėjau.
Pirmoji sutartis sudaryta fizinėje parduotuvėje 2012 m. rugsėjo 18 d. (galiojo iki 2014 m. rugsėjo 19 d.).
Antroji sutartis sudaryta fizinėje parduotuvėje  2014 m. lapkričio 28 d. (galiojo iki 2015 lapkričio 28 d.). 
Trečioji sutartis sudaryta fizinėje parduotuvėje 2015 m. spalio 29 d. (sutarties laikotarpis 12 mėn.).
Ketvirtoji sutartis sudaryta fizinėje parduotuvėje 2016 m. spalio 7 d. (sutarties laikotarpis 24 mėn.).    
Penktoji sutartis sudaryta fizinėje parduotuvėje 2018 m., tačiau sutartis yra pasimetusi ir jos neturiu, taip pat sutarties nėra savitarnos sistemoje.
Šeštoji sutartis sudaryta savitarnos sistemoje internete 2020 m. rugpjūčio 7 d. (sutarties laikotarpis 24 mėn.), sutartis buvo atsiųsta paštu.
 Paskutinioji sutartis sudaryta 2022 m. rugpjūčio 11 d. savitarnos sistemoje internete (galioja iki 2024 m. sausio 10 d.),  paštu nebuvo atsiųsta.
2022 metų rugpjūčio 19 dieną sužinojau, kad beveik 4 metus (nuo 2018 m. iki 2022 m.) mokėjau už paslaugą, apie kurios egzistavimą nežinojau ir kuria visiškai nesinaudojau. Pakeitus naują planą, gavau (2022-08-19) įtartinai didelę sąskaitą, todėl pradėjau domėtis jos priežastimis. Pasirodo pasirašydama 2016-10-07 sutartį (kuri galiojo dvejus metus) joje buvo įtraukta papildoma ViaPlay paslauga, kuri tęsėsi visus 6 metus, nors keitėsi sutartys ir naujose sutartyse ši paslauga nebuvo minima. Šios paslaugos atsisakiau iš karto apie ją sužinojusi 2022 m. rugpjūčio 19 d. 
Likau sukrėsta, tokiu nesąžiningu ir neatsakingu įmonės poelgiu. Asmeniškai virš 10 metų neturiu namuose televizoriaus ir jokiais būdais minėtais metais nesinaudojau šia, visiškai man, neaktulia ir nereikalinga paslauga. Šiuo metu jaučiuosi įmonės apiplėšta ir apgauta, nes per tuos metus susikaupė nemenka pinigų suma, už paslaugą, kuria visiškai nesinaudojau ir apie kurią net nežinojau. Jokia informacija 2016 metų sutartyje apie ViaPlay paslaugos automatinį pratęsimą sekančios sutartims nėra nurodyta. Taip pat tais metais nebuvau informuota, kad esu asmeniškai atsakinga už jos nutraukimą. Tai didžiausias įmonės farsas ir noras neteisėtai pasipelnyti iš klientų.</font></div><div><font size="3">2022 m. rugpjūčio 30 d. nuvykusi į fizinę parduotuvę Vilniuje, Akropolio PC, norėdama išsiaiškinti susiklosčiusią situaciją, iš darbuotojos gavau atsakymą, kad klientai specialiai nėra informuoti apie papildomų paslaugų automatinį pratęsimą kitoms sutartims ir jos nėra atspindimos sutartyse. Man buvo pasakyta parašyti skundą į Vartotojų teisių asociaciją, nes niekas kitaip šio ginčo nespręs. Absoliučiai nesutinku su susiklosčiusią situacija. Reikalauju, kad įmonė man kompensuotų nesąžiningai pasisavintus mano pinigus už nuo 2018 m. iki 2022 m., nuskaitytus už ViaPlay paslaugą.
2016 metų sutartyje ViaPlay paslaugos mokestis siekė 6,99000 Eur.
2022 metų rugpjūčio 19 d. konsultantas telefonu informavo, kad ši paslauga dabar vadinasi Go3 ir kainuoja 9,99 Eur.
Per tuos 4 metus susidarė didžiulė suma už paslaugą, apie kurios buvimą net nežinojau ir kuria nesinaudojau, bet už kurią mokėjau. 48 mėnesiai * 9,99 Eur=479,52 Norėčiau, kad teisingumas pasiektų dienos šviesą ir 479,52 Eur suma man būtų gražinta ar kaip kitaip kompensuota.
Jeigu svarstant šį skundą Jums reikės visų minėtų sutarčių galėsiu jas pateikti. Kaip minėjau aukščiau 2018 metų sutartis yra pasimetusi, tačiau ji turėtų būti saugoma UAB "Tele2" įmonėje.
Pagarbiai, Evelina