Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB cindeila | Skundas |

Užsisakinėjau kostiumėlį iš luxur.lt Užsakymą atlikau gegužės 13 dieną ir dar iki dabar kovoju dėl pinigų grąžinimo. Gavus prekę ji visiškai neatitiko to, kas buvo parodyta nuotraukose. Kokybė, realiai gavau visai kita prekę. Parašiau, kad netiko prekę ir noriu ją grąžinti, kadangi negavau jokio atsakymo, susiradau jų puslapyje rekvizitus ir Išsiunčiau prekę. Prekės neatsiemė iš pašto gal mėnesį laiko, skambinau, neatsiliepė. Rašiau į el paštą, jokio atsakymo negavau. Susiradau ir parašiau per facebook'ą. Gavau tik vieną atsakymą , paštas toli, negali nuvažiuoti bet kada ir pasiims kai galės. Atsiėmė mano grąžinta prekę, mėnesį laiko neatgaunu pinigų. Rašau, neatrašo, skambinu, nekelia. Parašiau per facebook'ą, tris dienas atlikinėjo pavedimą, bet pinigų, kaip negavau, taip negavau. Už kostiumėlį sumokejau 45€. Nežinau, kaip dar bandyti susigrąžinti pinigus.. Gal jūs padėsit. 

UAB cindeila pateiktas atsakymas.

Pinigai buvo gražinti.