Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

modernu.lt | Dėl negautos prekės |

Gruodžio 9 d. pirkau silikoninį tualeto šepetėlį, iš karto gavau žinutę kad užsakymas sėkmingai apmokėtas ir šiuo metu ruošiamas išsiųsti . Sausio 14 d. vėl kreipiausi į modernu tai gavau atsakymą, kad prekė gauta ir ruošiama išsiuntimui ir yra sukurtas siuntos lipdukas. Po 4 dienų pakartotinai kreipiantis rašo, kad siunta perduota kurjeriui ir po 1-2 dienų pasieks pirkėją. Kreipiantis į kurjerių tarnybą gaunu atsakymą "Prašome
kreiptis į siuntėją, nes siuntai lipdukas sukurtas, bet kurjerio
iškvietimas neužregistruotas. Siunta iš siuntėjo nepaimta." tik dabar supratau, kad yra apgavikai nes į skambučius neatsako, el. paštu taip pat jokio atsakymo.

Nacionalinės vartotojų konfederacijos pateiktas atsakymas.

Sveiki Info@vartotojuskundai.lt,

Tai yra automatinis atsakymas patvirtinantis, kad mes gavome jūsų užklausą.
Kiekvienas jūsų laiškas mums yra labai svarbus.

Kad ir kaip bebūtų gaila, dėl pastaruoju metu stipriai išaugusio užklausų kiekio, ne visą laiką iš karto galime atsakyti į jūsų laišką.
Į jūsų klausimus stengiamės atsakyti kaip galėdami greičiau, bet ne vėliau kaip per 5 darbo dienas.

Dėkojame už kantrybę ir supratingumą.

Mūsų specialistai į jums rūpimus klausimus atsakinėja:
Darbo dienomis nuo 09:00 iki 16:00 val.

modernu.lt pateiktas atsakymas.

Klientui pristatytą prekė. Kol kas, pageidavimo prekę gražinti negavome.