Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

www.melani.lt | Nesusipratimas su internetine parduotuve |

Laba diena, šių metų rugpjūčio 28 iš internetinės parduotuvės ,,melani.lt" buvo užsakyti masyvūs batukai su grandinėle jų kainą 26.1 +3 eur siuntimo išlaidos, užsakymas buvo iškart apmokėtas. 
Jų internetinėje parduotuvėje pristatymo terminas buvo 14 dienų. 
Galiausiai prekę gavau po 18 dienų nuo užsakymo. Tačiau siuntinyje buvo visai ne tą prekė,kurią užsakinėjau. 
Iškart susisiekiau su melani.lt administracija paštu, gavau atsakymą,po kelių dienų,kas kartą į žinutę atsakydavo po kelių dienų,kadangi turėjo jie patys suformuot siuntos lipduką prekės išsiuntimui atgal. Rugsėjo 19 dieną išsiunčiau jiems siuntinį atgal, po savaitės parašiau į gmail, pasiteirauti ar gavo siuntinį atgal, atsakymo negavau. Todėl 10.01 susisiekiau telefonu paklausti,ar viskas gerai,ar prekę gavo ir per kiek laiko gausiu grąžinimą. Darbuotoja šaukė į ragelį,kad nusibodau jiems skambinet ir rašinėti ir numetė ragelį.
Skambutis buvo vienas, jokių įkyrių skambučių ar žinučių nebuvo. 
Prieš kreipiantis pas jus, 10.01 vakare parašiau jiems į paštą,kad kreipiuosi paskutini karta,ar gavote siuntinuka,ar viskas gerai. Jie atrase,kad atsiųskite siuntos numerį ir vėl jokių kitų žinių. 

Tiesiog nebeturiu laiko ir noro su jais žaist, kadangi darbuotojos atrašo labai nemandagiai,arba išvis neatsako.  Todėl prašau,galbūt jūs galėtumėte su jais susisiekti.

www.melani.lt pateiktas atsakymas.

sveiki pardavėja gražino preke apgadinta su apgadintu įpakavimu. Be gražinimo formos. Išlaidos nurašytos už apgadinta įpakavima. Klientė taip pat meluoja dėl skambučio. Nežinome kam ji skambino bet tikrai ne mums. Ji tik paskambino viena diena pasidomėti prekė išsiųsta.