Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "Studio moderna" | Negrąžinami pinigai. |

1. telefonu konsultantė pasiūlė nusipirkti besparnį ventiliatorių, privardijo, n dalykų koks jis geras. na kaip ir priklauso. pasakė, kad jis turi vėsinimo funkciją. na, žinoma to nebuvo. paskambinau, kurjeris buvo iškviestas paimti siuntos. tądien dirbau, susitarėme su kurjeriu paimti siuntą kitą darbo dieną. tą dieną jo skambučio nebesulaukiau. skambinau į topshop , pasake kad susisieks, ir rytoj atvažiuos. dėja. Kurjerio nesulaukęs visą savaitę, skambinau vėl. Konsultantė pasakė, kad bus greičiau, jei siuntą užvešiu į bet kurią top shop parduotuvę. nuvežiau. priemė, jau praėjo virš dviejų savaičių, pinigų vis dar nėra už jį. skambinau į top shop, pasakė kad gali tekti laukti DAR TRIS SAVAITES.

2. Taip, buvo kreiptasi skambučiu, gyvu pokalbiu jų svetainėje, padėti negalėjo niekuo, pasakė, kad siunta vis dar parduotuvėje, ir reikia tiesiog laukti.

3. nėra

UAB "Studio moderna" pateiktas atsakymas.

Laba diena,

teikiame atsakymą į skundą.