Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Omniva LT UAB | pradangino siunta vilniaus terminale nuo birzelio 22 dienos ir neiesko |

pradangino siunta nuo birzelio 22 dienos vilniaus terminale ir neiesko.ziuriu vilniaus terminale visalaik skundai kad siuntos pradingsta.tai kas ten per zmones dingsta.niekam neidomu paieska o is tikro nuplese lipduka su siuntos numeriu kazkokiu budu,nusiunte siunta kitu adresu kitam zmogui su kitu siuntos lipduku uzklijave is galvos, siunta tam zmogui ne tam.visiskas absurdas.dabar ta siunta susigrazint nori,sukurt mano siuntos lipduka priskirt pastomata,bet visa tai uzima dvi savaites laiko.omniva neskuba,nusispjaut ant vartotoju.as tik noriu kad skubiau grazintu siunta man .RO540070900EE siuntos numaris

Omniva LT UAB pateiktas atsakymas.

Laba diena,

Labai atsiprašom dėl nesklandumų, siunta šiandien (07.28) buvo patalpinta į Švenčionių MAXIMA paštomatą, galite per 7 dienas siuntą atsiimti iš minėto paštomato. Jeigu negavote pranešimo su durelių kodu, maloniai prašom kreiptis tel. 870055077 arba el.paštu info@omniva.lt ir kodas Jums bus persiųstas pakartotinai.

pagarbiai
Omniva LT UAB