Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

shay.lt | dėl negautos prekės,kuria turejo apkeisti |

Shay.lt svetainė. 04.27 d. parašiau dėl Užsakymo Nr.3214 kad atsiųstu sąskaita apmokėti už prekę 32,85 eur, 05.02 d. parašiau, kad pavedimas padarytas, 05.09 d. prekė buvo išsiųsta, 05.12 d. gauta ne ta prekė, sutarėme, kad ją apkeis, nes suklydo, sumaišė. 05.14 d. grąžinau ne savo  prekę. 05.28 d. įdėjo prekę, o už ilgą laukimą įdėjo dovanų (taip rašė laiške, kad įdeda dovaną, dėl laukimo ilgo). 06.02 d. gavau tik jų dovaną, o savo prekės negavau. 06.03 d. prašiau grąžinti pinigus, o jie liepė grąžinti dovaną (čia kur už ilgą laukimą buvo įdėta), nesutikus grąžinti dovanos, pinigai nebus grąžinti (jie taip sakė), tada jie pasiūlė išsirinkit kitą prekę, kad taikiai išspresti dėl negautos prekės, aš sutikau ir išsirinkau kitą prekę. 06.03 d. rašė, kad prekes siunčia šeštadienį (06.05 d.) ir atsiųs siuntos kodą. 06.07 d. rašiau jiems dėl siuntos kodo, kad atsiųstu ir nuo tada jie man neatrašo į el.laišką, telefonu nekelia ir neatrašo, dar rašiau 06.09 d. bet jokių žinių. Pasiskaičius komentarus (aš ne viena tokia pakliuvus į jų pinkles), jie taip tempia specialiai, kad tik neatgauti nei prekės nei pinigų. kur dar kreiptis ir kaip išspręsti problemą? nepavyksta įkelti failo susirašinėjimo (gal galiu į pašta atsiųsti?).

Pagaliau, siaip ne taip viskas išsisprendė. Pavyko atgaut preke, tik tiek, kad spalva ne ta buvo, kuri turejo buti.