Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Modernu.lt | Kaip grąžinti prekę ir atgauti sumokėtus pinigus |

2021 balandžio 7 d. iš
Modernu.lt internetinės parduotuvės pirkau batus už kuriuos sumokėjau 49,78 Eur. Prekę gavau gegužės 11 dieną. Pamatavus batai buvo siauri. Kadangi įmonė perkant garantavo  pinigų grąžinimą
per 14 dienų nuo prekės gavimo, aš tą pačią dieną t.y. gegužės 11 d. kreipiausi  į Modernu.it 
el.paštu, klausdama, kaip galiu grąžinti prekę, tačiau po 2 dienų gavau el.laišką su klausimu kas nepatiko. Atsakiusi laukiau 3 dienas, tačiau niekas man daugiau neparašė, todėl išsiunčiau antrą laišką vėl klausdama, kaip galiu grąžinti prekę, tačiau su manimi niekas nebendrauja. Telefonu taip pat niekas neatsako. Prekių grąžinimo formos tinklapyje nėra, jos nebuvo pridėta
ir siuntinyje. Beje, siuntinyje nebuvo ir sąskaitos, kurioje atsispindėtų siunčiama prekė.Pardavėjas į mano e-laiškus ir tel. skambučius nebeatsako.



 Artėja 14 dienų
grąžinimo termino pabaiga ir aš galimai galiu netekti galimybės išsiųsti prekę
ir susigrąžinti pinigus už netinkantį gaminį. Prašau padėti.

Modernu.lt pateiktas atsakymas.

Laba diena Rima,

Patikrinome jūsų mums siūstus el. laiškus, visi jums buvo atsakyti. Lėšos gražinamos į pirkėjo sąskaitą per 14 dienų, kaip nurodyta svetainėje, bei gavote el. paštu patvirtinimą. Esame atlikę jums lėšų grąžinimą per el. apmokėjimus surenkančią bendrovę, pinigai grys i jūsų sąsk. per 2dd.

Geriausi linkėjimai