Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

shay.lt | Nesąžiningas pardavėjas |

Prekė buvo užsakyta 2021.01.24 d. Prekės kodas #2461 suma 22,64 Eur. Prekė buvo pristatyta 2021.02.25 d. Išpakavusi, pastebėjau kad prekė neatitiko užsakytos prekės išvaizdos, tą pačia dieną buvo kreiptasi į Shay.lt tinklapį ir prašyta, kad pakeistu prekė nes užsakymas sumaišytas. Po savaitės gaunu žinutę, kurioje prašo atsiųsti nuotrauką su įrodymais, nuotraukos buvo nusiųstos, tačiau dvi savaitės praėjo, jokio atsakymo negavau. Tad kreipiausi pati vėl į Shay.lt atrašė, kad pakeis siuntą, po šio atsakymo supratau, kad kažkas su šiuo tinklapiu negerai. Na laukiau dar dvi savaites, po to sutarėmė, kad aš grąžinu jiems prekę o jie kalbėjo, kad mes prekę pakeis nauja.. Aš Jiems rašiau keletą kartų, kad nereikia man prekės, pasakiau, kad atliktu pinigų grąžinima. Na teko dar kokia savaitę palaukti kol atsakymas buvo gražinsime per 14 d.d. praėjo 14 d.d nei laba diena, nei pinigų. Esu labai nepatenkinta pardavėju ir dar apgauta. Prekė buvo atgal išsiųsta Edgarui Gvazdiovui, +37062741269, Prienai.