Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Babycare | Nekokybiška daugiafunkcinė virtuvėlė |

Šių metų vasario 9d. internetinėje Babycare.lt parduotuvėje pirkome daugiafunkcinę vaikišką virtuvėlę.Šių metų vasario 14d. VINIPAK kurjeris pristatė prekę.Prekės pakuotė išoriškai pažeista nebuvo(pridedamos foto).Prekė buvo skirta 1-ajam anūkės gimtadieniui, todėl išpakavome ir tverti pradėjome kovo pradžioje.Atidarius pakuotę putplasčio saugančio prekę vienoje pusėje nubuvo, pradėjus imti virtuvėlės medines dalis beveik kiekvienoje lentoje matėsi gamintojo brokai, neuždažymai, dažų nubėgimai, nuskeltas kampas ir t.t.(foto pridedame).Nusprendėme kreiptis į pardavėją dėl nekokybiškos prekės.
Paskambinus ir paaiškinus situacija buvo rekomenduota kreiptis raštu.Susirašinėjimo žinutes pridedu.Pardavėjas pasakė, kad prekės pakeisti negali, nes praėjo 14d., grąžinimo laikas.Pradžioje ir man atrodė , kad prakeidome prekės grąžinimo lsiką,m bet paskui suvokiau, o kur prekės garantinis gamintojo laikas, kurio nebuvo niekur nurodyta.Dar kartą paskambinus ir pasakius o kur prekės gamintojo garantinis laikas pradėjo aiškinti,kad jis savais pinigais nemokės ir kad labai ilgai viskas užtruks kol siųs iki gamintojo ir kad gal tai mes tverdami sugadinome, man pasakius, kad mes jos netvėrėme, pasakė , kad jis neekspertas ir nenuspręs ar virtuvėlė tverta ar ne ir vistiek liko prie savo , kad jau praėjo 14d grąžinimo terminas.Pasakius ,kad kreipsiuos į Vartotojų teises, pasakė kreipkitės.Tik iškilus problemom su nekokybiška preke, paskaičiau atsiliepimus ir supratau, tokių kaip aš labai daug.Norėtusi, kad kuo mažiau žmonių nukentėtų nuo nesąžiningų pardavėjų.