Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "Enefit" | skundas del nepriklausomo elektros energijos tiekejo saskaitos |

1  Skundžiuosiu dėl galimai neteisingai išrašytos sąskaitos. Sutartyje nenurodytas elektros energijos vartojimo planas, pasakambinus sakė kad matysis pirmoje sąskaitoje bet parašytas ne toks koks buvo sutartas , tad neaišku už kokį planą moku koks išrašytas sąskaitoje , koks sutartas , ar kur daugiau mokėti reikia ?  Kiek kartu skambinčiau (o tai daug kartų) atsiliepia vis skirtingi vadybininkai skirtingai išaiškina apie išrašyta sąskaitą paaiškindami  taip : (" nežinau", "gal būt korekcijos klaida"," planą matau pagal abonentinį mokestį, o kodėl parašyta kitaip gal būt tai programuotuojų klaida" , " kreipkites i ESO"," kreipkites raštu"," nežinau kada atsakysime dėl didelio darbo apkrovimo" ir t.t.). Išbandžiau viską kreipdamasi i ESO jie pasakė, kad nemato gyventojų sutarčių su nepriklausomu el. energijos tiekėju, kreipdamasis raštu i UAB  Enefit gaunu kiekvieną kartą  tik kompiuterio automatiškai sugerneruotą laišką kuriame rašoma kad atsakys per 5 darbo dienas, o tikro atsakymo nėra net per 3 savaites. Buvo vadybinkų kurie žadėjo greitai (per pusė dienos atsakyti , deja tai tik tušti pažadai.  O dar jau ne kalbu , kad normaliai neveikia ir  savitarnos puslapis, nes jungdamasis per Swedbanka gauni pranešimą kad duomenis išsiusti ir puslapis neegzistuoja ir tik atsitiktinai dar kartą paspaudus enefit nuoroda gali prisijungti,  ar šiai klaidai pataisyti taip pat  reikia kelių mėnesių ar metų?

2. Kreiptasi daug kartų raštu - atsakymo nėra , kreiptasi žodžiu daug kartų - atsakymai skirtingi arba nieko neipareigojantis atsakymas " atsakysime per 5 darbo dienas" bet niekas neatsako.
 Kontaktose skelbiamas tik  vienas tel.numeris ir el.paštas iš kurių jokios naudos nėra. Kas yra kompetetingas šioje   įmonėje atsakyti i klausimus? 

3  Skundus  ar paklausimus viškai ignoruojama, greitai  bus mokėjimo termino pabaiga norėčiau atsiskaityti, bet nėra "normalios sąskaitos " kur būtų nurodyta pagal kokį planą moku mokesčius. Esu kaip fizinis asmuo daug naudojantis el. energijos todėl nenoriu turėti jokių delspinigių už laiku nesumokėtą sąskaitą nors ji ir nekorektiška (vienoks planas kitokie mokesčiai). I teismus nesikreipta , el. energijos tiekėjas atsakymo neduoda , kaip galite išaiškinti šią situaciją? Ar tai nėra vartotojo teisės į informaciją pažeidimas?