Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB | Neveikiantis naujas šaldytuvas |

Sveiki. 2021 metų sausio 15 dieną Senukų internetinėje parduotuvėje pirkau naują šaldytuvą Indesit LR6 S2W. Sausio 28 dieną šaldytuvas buvo pristatytas į namus, adresu Medvėgalio 11-30, Kaunas. Įjungus šaldytuvą į elektros tinklą degė tik indukcinė lemputė, šaldytuvas neveikė. Kreipiausi telefonu į pagalba@senukai.lt, buvo užregistruotas gedimas ir po savaitės atvyko meistras į namus, kuris konstatavo, kad dėl sugedusio indikatoriaus ir neveikia šaldytuvas. Išimti jo nepavyko, tad suskaldė indikatoriaus apsaugą, paėmė indikatorių ir pasakė, kad siūs gamintojui, o kiek užtrus nežinojo. Manęs tokie terminai netenkina ir neteikia nei vilčių, nei garantijų. Vasario 10 dieną pateikiau Senukai Didital prašymą gražinti pinigus už neveikiantį šaldytuvą.  Į mano prašymą, tą pačią dieną,gavau laišką Nr. 00259793, kaip garantiją, kad per 1-10 darbo dienų man bus atsakyta. Šiandien jau kovo 1 oji, o atsakymo dar nesulaukiau. Prašau padėti man susigražinti pinigus už neveikiantį šaldyuvą.
su pagarba dalia Lukošienė