Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB | UAB ŽEMAITIJOS EKSPRESAS |

Sveiki, 2020 m. birželio 28 d. Rietavo turguje buvo įsigyta nekokybiška prekė - indaplovė "Whirpool". Indaplovė buvo dėvėta, tačiau anot pardavėjo puikiai veikianti, kaip nauja. Palikus 50 eur avansą, prekė liepos 1d. buvo pristatyta nurodytu adresu ir sumokėta likutinė suma 150 eur (bendra prekės vertė 200 eur, mokėta grynais, čekio negavome tik garantinę kortelę, kurioje nurodyta ir mokėta suma). 
Pardavėjui pristačius prekę, mes paprašėme, kad jis padėtų mums indaplovę pajungti ir tuo pačiu visos šalys įsitikintų, kad ji puikiai veikia, tačiau pardavėjas nesutiko motyvuodamas, kad neturi laiko laukti ir "dingo iš kiemo tarsi dūmas". Už keletos valandų pajungus indaplovę beabejo ji neveikė o prietaisų skydelyje rašė -klaida F6. Pardavėjo pridėtos knygutės aiškinime degant šiai klaidai būtina kviesti meistrą. Apie šį gedimą pardavėjas iškart buvo informuotas tlf. 869641003, dėl gedimo jis nė nesiginčijo ir paprašė mūsų pristatyti indaplovę į jų remonto dirbtuves. Mes nesutikome ir pardavėjas pažadėjo artimiausiu laiku suorganizuot transportą, kuris indaplovę paims. Tačiau tai atsitiko labai negreit - tik liepos 20d indaplovė buvo paimta remontui. 

Detalesnės informacijos apie remontą negavome, tad nuo rugpjūčio 4d vėl ėmėme skambinti pardavėjui ir teirautis apie remonto eigą. Šis mus patikino, kad indaplovė yra suremontuota ir atveš šiandien  (rugpjūčio 4d), tačiau neatvežė ir nuo rugpjūčio 14 d nebekėlė telefono ragelio.  

Rugpjūčio 18d išsiunčiau jiems oficialią pretenziją registruotu laišku adresu: Dubysos g. 23, LT-91181 Klaipėda  (laiško neatsiėmė) ir el. p. rastais internete: zekspresas@zebra.lt ; n.rudys@zekspresas.lt  - el. laiškai grįžo, tai el. paštai kaip ir neegzistuojantys. 

Rugpjūčio 21d. kaip niekur nieko pardavėjas pasiskambina ir atveža indaplovę tarsi sutvarkytą. Mums paprašius luktelti kol ji bus pajungta ir įsitikinta ar ji veikia. Jis nelaukia ir išvažiuoja iš kiemo. Mums po valandėlės pajungus indaplovę paaiškėja, kad ji net nebeįsijungia ir trenkia nuo jos elektra, pardavėjas iškart informuojamas telefonu ir pranešama, kad pasiimtų remontui prekę arba grąžintų pinigus. Jis pažada atvykti pasiimti prekės, tačiau šito nepadaro iki šiol.

Rugpjūčio 28 d paskutinį kartą aš jiems skambinau pasidomėti, kada antrą kartą atvyks pasiimti neveikiančios prekės, tai jie net nesiteikė su manimi kalbėtis vis "mykė" kaip jie nežino ir t.t., tai pokalbio pabaigoje aš juos informavau, kad UAB Žemaitijos ekspresas, viena oficiali pretenzija jau yra išsiųsta rugpjūčio 18d, tai jie pradėjo tiesiog juoktis.... Informavau, kad baigtų šaipytis ir nueitų į paštą pretenzijos atsiimti užuot mulkinę žmones, bet beabėjo  pretenzijos jie taip ir neatsiėmė. 

Antros pretenzijos jiems neberašėme, nes ir taip akivaizdu, kad iš mūsų tyčiojamasi. Buvome nuvykę ir į jų būstines adresais kuriuos skelbiasi internete: Dubysos g. 23, LT-971181 Klaipėda; Kretingos g. 39-31, LT-92303 Klaipėda; Sandėlių g. 30-6, Klaipėda - niekur iš šių vietų tokios įmonės niekas nei girdėjęs, nei matęs, tačiau ten įsikūrusių kitų įmonių darbuotajai informavo, kad nepirmi jau jų ieškome... Tad belieka viena viltis kreiptis į vartotojų teisių apsaugos tarnybą ir paprašyti jūsų pagalbos šioje nemalonioje situacijoje.

Telefonų numeriai kuriais jie bent teikėsi kurį laiką atsiliepti: +37069641003; +37069844768. 

Nekantriai lauksime iš Jūsų gerų naujienų.