Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Batų namai | Keiskite požiūrį į klientą | 2020-09-14

Patirtis su Batų namais.
Su būsima žmona ieškojome batų savo savo vestuvių progai ir užsukome į Batų namus. Ten išsirinkome ir užsisakeme dvejas poras batų. Šias dvi poras pažadėjo mums pasiūti iki rugsėjo 8d. (Vestuves 11d.) Atvykau batų
Pasiimti 9d. Kai man parašė ir pasakė,kad batai pagaminti. Na, kadangi atvykau vienas tai tik savo batus ir pasimatavau ir jie visai neblogai tiko. Parvežiau batus namo ir padėjau į šalį nes buvo krūvas darbų kuriuos reikėjo spėti padaryti iki šventės pradžios. 
Ta pačią dieną susipakavome daiktus ir išvažiavimo į kitą miestą kur turėjo vykti šventė. Atvykus mano antroji pusė prisiminė apie batus ir nusprendė pasimatuoti. Na ir buuum, batai pasiųsti visiškai ne pagal jos koją, o dar tiksliau tai batai tokie maži,kad net kojos negalėjo į juos įkišti. 
Sekantį rytą rašome Batų namams,kad pasiuvo blogai batus ir gavome malonios pardavėjos atsakymą, kad ji nuoširdžiai gailisi ir patikino, kad pinigai bus grąžinti, prie viso to ji mūsų atsiprašė ir labai apgailestavo už netinkamai pagamintą prekę. 
O dabar linksmoji dalis... (Net nepasakosiu kiek mums papildomų rūpesčiu sukėlė naujų batų paieška paskutinę minutę) 
Po vestuvių atvykus į Batų namus grąžinti prekes ir iškart buvau informuotas, kad pinigų negrąžins kol nepamatys nuotraukos,kad nuotakai tikrai netinka batai (ant batu matėsi visos gamintojo markiruotes, batai nebuvo užsidėti ir nešioti). Mane asmeniškai ištiko šokas, maža to, kad sukėlė visą kalną rūpesčiu su netinkamai pasiūtais batais tai dar ir nestabdo ir toliau gaišina mano laiką, pinigus, kad atsivežčiau žmoną iš kito miesto galo, kad jie pamatytų ir įsitikintų, kad aš nemeluoja. Na well, atsivežiau savo antrąją pusę, parodė, kad koja visiškai netelpa į batą ir patikino, kad grąžins pinigus. Išvažiavus iš parduotuvės ir neužilgo gaunam SMS, kad privalome grįžti į Batų namus ir parašyti prašymą, kad pinigai būtų grąžinti. Kadangi jau situacija iš beviltiškos tapo absurdiška nusprendžiau pasidalinti savo patirtimi su kitais žmonėmis kurie pirks pas juos batus. 
Norėčiau pažymėti, kad jų batai išties gražūs, kokybiški (bent jau taip atrodo), originalūs ir traukiantys akį, tačiau kas liečia jų vadovą ir vadyba, tai tragedijų-tragediją. Empatijos nulis, nu cmon, prisidirbai atsiprašyk ir grąžink pinigus. Tuo labiau,kad pirkau dvejas poras batų ir grąžinau tik tuos kurie netiko. O dabar 3x turėjau važiuoti į OZO prekybos centrą,kad atgaučiau pinigus už jų broką. Patirtis labai nuvilianti ir jei kas pirks batus būkite labai atsargūs nes yra tikimybė, kad turėsime labai panašią situaciją kaip ir mes turėjome. Kas keisčiausia, pardavėja kuri pardavė batus buvo išties maloni jai ši situacija kai labai buvo skaudi, tačiau jos vadovas buvo visiška jos priešingybė. 
Na, o mes parašėme prašymą ir dabar tikimės, kad pinigai bus grąžinti, nors nenustebčiau jei dar atsiras trikdžių iš jų pusės, kodėl jie negali to padaryti...

Batų namai pateiktas atsakymas. 2020-09-15

Sveiki, visų pirmą nuoširdžiai atsiprašome dėl šios situcijos. Tačiau norime pabrėžti keletą dalykų :

1) Abeji batai tiek vyriški tiek moteriški buvo gaminti individualiai ir skubos tvarką, draugiškai suprantant kad yra šventė, jokių papildomų priemokų nebuvo paprašyta, ir buvo pritaikyta 40% nuolaida. Užsakymą pagaminome per 7 darbo dienas, kai įprastas terminas yra iki 14 darbo dienų, o individualių užsakymų gamybos terminas yra iki 3 mėnesių. Abeji batai, nors ir pritaikyti individualiai (Vyriški gaminti 39 dydžio plotis, 40 dydžio ilgis, o moteriški 40.5 dydžio ilgis, 41 dydžio plotis, o batų dirželiai pritaikyti pagal nestandartinį plotį ties kulkšnimi).

2) Pinigai buvo grąžinti į Jūsų sąskaitą per 2 valandas po to kai klientė atvyko į mūsų parduotuvę ir išsiaškinome kokios buvo problemos, tai yra būtina procedūra kai batai yra gaminti individualiai. Standartinius batus užtenka atsiųsti arba atvežti į mūsų parduotuvę ir parašyti prašymą, tai gali padaryti ir kitas žmogus, nes matuotis jų jau nereikia.

Tikrai atsiprašome, jei sukėlėme nepatogumu, bet iš savo pusės padarėme viską ką galėjome. Individualiai gamintus batus yra būtina matuotis, jei būtumėte pasimatavę batukus Rugsėjo 9 dieną ir pranešę, kad jie netinka, Rugsėjo 10 dienos vakare nauji, perdaryti batai jau būtų buvę pas Jus. Tad visos problemos buvo galima išvengti tiesiog pasimatavus batus iškart kai juos pasiemėte. Ruošiantis tokiai šventei batai yra vienas iš pagrindinių dalykų, tad tikrai reikėjo pasimatuoti Rugsėjo 9 juos gavus, paskambinti mums ir būtume operatyviai viską išsprendę ir pergamine batus, taip būtume sutaupę visus Jūsų rūpeščius ir laiką, o nuotaka būtų galėjusi džiaugtis patogiais bateliais be jokių rūpeščių. Tikrai labai liūdna, kad situacija gavosi tokia nemaloni, kai viską buvo galima taip paprastai išspręsti, atsiprašome.

Pagarbiai,
Benas Maslauskas
Batų Namai
Vadovas