Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB ,,Daikra | Pretenzija dėl įsigitos prekės |

Sveiki ,
Noriu pateikti skundą dėl nusipirktos prekės įmonėje UAB Daikra.
Pirktas šaldytuvas BAUER 2020.02.26 Garantija išduota metams laiko nuo įsigijimo datos.
Šaldytuvas nuo nusipirkimo datos gerai veikė dvi savaites.Po dviejų savaičių pradėjo maistas sušąlti šaldytuve.Kreipėmės į pardavėją tuo metu niekas nevažiavo dėl karantino. Praėjus kuriam laikui vė skambinome kreipėmės į pardavėją buvo pasakyta yra eilės kai tik atsilaisvins meistras tada susisieksime.Laukėme galų gale atvažiavo meistras išsiaiškino priežastį kodėl galbūt šąla maistas buvo pasakyta kad sugedusi sklendė.Meistras susisiekė su pardavėjais ir užsakė tą sklendę po savaitės ją pakeitė. Atrodo viskas gerai pažiūrėjom savaitę vėl sušąla maistas.Vėl skambučiais kreipėmės į pardavėją dabar jau būna nekelia ragelio.Atsiliepęs asmuo pasakė kai susisieks su valdžia paskambins mums bet vis dar nepaskambino nesulaukiam jokių žinių maistas toliau sušąla.2020.09.14 dieną skambinau pareiškė kad nėra darbuotojos kuri tvarko šiuos reikalus bus tik rytoi. Taip ir tempia laika nieko nedaro. Turiu du mažus vaikučius ir neturime kur laikyti maisto šaldytuvas buvo nepigus ir norėčiau kad jau nebetvarkytų pirktos prekės o grąžintų pinigėlius pasiėmę savo prekę. Nes yra neimanoma dabar reikia pirkti kita šaldytuva kad galėtume pirkti maistą vaikams ir sau norime kad nebetvarkytų prekės nes nėra kur laikyti maisto.Labai pagarbiai prašome susisiekti ir išspręsti problema. Labai ačiū už dėmesį.