Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB „Pigu“ | Dėl klaidingos informacijos (Pristatymo laikas) |

2020.06.29 užsakytas baseinas ir pigu.lt teigimu 99 proc. pristatymas sekančią dieną. Tikriausiai tai marketinginis triukas, nes nebuvo pristatytas nei sekančią nei dar sekančią dieną. Atšaukiau užsakymą, dėl klaidingos informacijos teikimo kuris įtakojo pasirinkimą pirkti. Tada 2020.07.31 teko vėl užsakinėti pigu.lt šį kart vienkartines kaukes. Ir kaip visada klaidina varotoją neteisinga pristatymo informacija kuri įtakoja pasirinkimą pirkti. t.y. jeigu pristatymas nebūtų nurodytas 08.06 (ketvirtadienis) tai aš nebūčiau net užsakęs, nes kaukių reikėjo kaip įmanoma greičiau. Galiausiai 08.07 (penktadienį) paskambinus pasiklausti kur mano prekės, eilinį kart sužinau, jog jos veluoja t.y. numatoma pristatymo data 08.12 (Trečiadienis), kas yra savaitę ilgiau. Žinant , jog šalyje įvestas privalomas kaukių nešiojimas ta papildoma savaitė sukelia nepatogumų. Galiausiai po visko pigu.lt siūlo atšaukti užsakymą.. t.y. veltui pralaukus savaitę siūlo atšaukti nes nesugeba valdyti savo sandelių likučių ir klaidindami pirkėjus surinko užsakymų daugiau nei turėjo sandelyje likučių. Vis nesuprantu, kodėl VVTAT nebaudžia pigu.lt už klaidingą informaciją. ir tai ne vienetinis atvėjis