Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

VŠĮ Vilniaus rajono centrinė poliklinika | Skundas VŠĮ Centro poliklinika |

Laba diena,
Kai skambiname VŠĮ Centro poliklinikos registratūrą, įsijungia automatas, kuris prašo palaukti. Laukti tenka visada 6-9 minutes, už kurias tenka mokėti. Kyla klausimas, kam tai naudinga ir kodėl negalima tiesiog rodyti signalo "užimta"? Ar gal yra naudinga sutartis su telekomunikacijų bendrove? Jei signalas būtų tiesiog "užimta", tai tokiu atveju skambinantysis nebūtų "pririšamas", gaišinant jo laiką, ir tuo labiau- apmokestinamas. Juk pasitaiko, kad linija nutrūksta, atsakymo negaunama, tada skambutis tampa dar brangesnis. Manau, tai yra nekorektiška vartotojo atžvilgiu. Todėl labai prašau pasiaiškinti dėl tokios organizacijos elgsenos būtinumo ir ar tokiu atveju nėra pažeidžiamos vartotojo- sveikatos draudimo mokesčio mokėtojo- teisės.

Laba diena,

Atsakydami informuojame, kad skambutis suprantamas kaip viešųjų telefono ryšio paslaugų priemonėmis sukurtas sujungimas, suteikiantis dvipusio ryšio galimybę (Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymo (ERĮ) 3 straipsnio 55 dalis). Paslaugų teikėjas, teikdamas viešąsias telefono ryšio paslaugas, privalo užtikrinti abonentui galimybę naudotis sulygtomis paslaugomis, t. y. užtikrinti dvipusio ryšio galimybę. Paslaugų teikėjas, įvykdęs skambučio sujungimą, turi teisę apmokestinti skambutį nustatytu skambučio tarifu remiantis užfiksuota skambučio trukme.
Pažymime, jog Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (Tarnyba) pagal teisės aktų, kurių laikymosi priežiūrą atlieka, jau suteiktą kompetenciją neturi įgaliojimų vertinti skambučio turinio, be kita ko, Tarnyba prižiūri elektroninių ryšių paslaugų teikėjus, o šiuo atveju VšĮ „Centro poliklinika“ nėra elektroninių ryšių paslaugų teikėjas, todėl šios įstaigos veiklos Tarnyba nereguliuoja.
Atkreipiame dėmesį, kad sprendimus dėl klientų aptarnavimo / konsultavimo telefonu priima patys subjektai (Jūsų atveju – VŠĮ „Centro poliklinika“), kurie nustato organizacines priemones, suteikiančias galimybes klientams susisiekti įvairiais būdais, šiuo atveju – telefonu.


Pagarbiai,

Viktorija GOFERIENĖ

Vyriausioji specialistė
Skundų skyrius
Tinklų reguliavimo departamentas
Tel. (8 5) 210 5667
El. p. viktorija.goferiene@rrt.lt


LR ryšių reguliavimo tarnyba
Mortos g. 14, 03219 Vilnius
www.rrt.lt

Pažymėtina, kad šiame laiške yra pateikiama subjektyvi Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos (toliau – Tarnyba) tarnautojo nuomonė. Pageidaujant gauti oficialią Tarnybos poziciją rūpimu klausimu patartina kreiptis raštu ar elektroniniu būdu vadovaujantis Dokumentų teikimo Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybai taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2004 m. rugsėjo 16 d. įsakymo Nr. 1V-292 „Dėl Dokumentų teikimo Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybai taisyklių patvirtinimo“, tvarka ir sąlygomis.