Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

50style.lt | Labai prašau padėkit aš jau nebegaliu |

Sveiki. Skundo esmė: pirkau elektroninėje parduotuvėje adidas kedus, atsiuntė ne mano užsakytą išmerą. Pasiskambinau, dėl prekės pakeitimo. Tuometu buvo karantinas griežtesnis, man pasiūlė prekę atsiųsti pačiai arba palaukti porą savaičių kol atsidarys parduotuvė, kuri dirba fiziškai ir internetu. Nutariau palaukti. Po dviejų savaičių iš 4 parduotuvių esančių Vilniuje, atsidarė 2 . Nuvykau, apsidžiaugiau, kad galų gale vyras turės kėdus, nes tuo metu neturėjo nė vienos poros. Deja parduotuvėje pasakė, nors tai ir vienas tinklas, tačiau jie su internetine parduotuve nieko bendra neturi ir negali man pakeisti į tinkamą išmerą. Nusivyliau. Bėda tame, kad neturiu laiko tokiems dalykams ir lakstyti prašant išmaldos, dirbu paromis, studijuoju ir prižiūriu anytą sergančią demensijos liga. Ir taip nuolat esu psichologiškai išsekus, bandžiau tartis su pardavėja, kad kažkaip pakeistų man prekę, maniau viena įmonė tarpusavyje išsiaiškintu vėliau. Juolab, kad kada atsidarys bent viena parduotuvė iš likusių 2 man nei pardavėje nei vėliau dar kelis kart skambinausi į el. parduotuvę, negalėjo atsakyti kada tiksliai atsidarys. Tuomet nusprendžiau eiti kitu keliu ir nusiųsti jiems prekę kurjeriu, pagal jų reikalavimus. Kad išsiųsčiau kurjeriu teko ieškoti pagalbos, nes man buvo sudėtinga ta sistema, supakuoti, gauti lipduką ant kurio parašytas adresas. Ir be visa ko dar turėjau sumokėti 5,99€ . Grąžinimo dokumentus buvau atsispausdinusi darbe ir užpildžiusi pakeisti į tinkamą išmerą, tačiau dabar norėčiau atgauti pinigus už prekę 44,99€ , nes teko vyrui pirkti kitus kėdus ir už kurjerio paslaugą 5,99€ Viso 61,99€ , be to norėčiau atsiprašymo, kadangi jaučiausi labai blogai, paniekinta ir pažeminta. Taip lyg nusipirkai, gavai ir tylėk, nesvarbu, kad atėjo 46 išmera, o ne 41,5 kaip užsisakinėjau. Šiuo metu jau antra savaitė, kaip prekę jie gavo, jie turi mano duomenys, o su manimi dar niekas nesusisiekė ir aš nežinau kas toliau. Dabar aš esu sumokėjusi už prekę, bet nei prekės nei pinigų neatgavau. Labai ima pyktis, aš ir taip išvargus morališkai, čia dar pirkinys šitaip apsunkino padėtį. Mano duomenys ir skundą galite viešinti, aš sutinku. Nežinau, kur dar kreiptis, kad man grąžintų pinigus ir atsiprašytų, nes įžeidė mano orumą, suvalgė mano laiką ir sugadino dienas, bei pablogino savijautą. Ar man į teismą kreiptis ar kur?  Pridėsiu nuotraukas įrodančias mano žodžius. Buvau pasidalinusi postu tik feicbuke, jokios reakcijos. 

Laba diena,
atsakydami į Jūsų paklausimą, pranešame, kad vadovaujantis Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo 23 straipsnio 3 dalimi, dėl susiklosčiusios situacijos turėtumėte užpildyti ir Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai pateikti vartotojo prašymą. Kaip pateikti vartotojo prašymą rasite šioje nuorodoje http://www.vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431