Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Jamk batus | Nesąžininga veikla |

2020-04-10d internetinėje parduotuvėje užsisakiau batus. Mėnesį laiko negavau jokios informacijos apie savo užsakymą. Priminiau apie save, pasiteiravau apie užsakymo būseną el. Paštu bei asmenine žinute į Facebook puslapį. Atsakymo negavau. Teiravausi vėl, tuomet gavau atsakymą, kad savo prekes gausiu savaitės pabaigoje. Po daugiau negu savaitės vėl priminiau apie save, gavau atsakymą, kad užsakymo įvykdyti negalės. Paprašiau grąžinti pinigus, pažadėjo grąžinti per penkias darbo dienas. Praėjus daugiau negu 7 dienom pinigų negavau, laiškus ignoruoja. Norėčiau iš viso, kad šitos įmonės veikla būtų sustabdyta, nes yra nesąžininga, ir nukentėjusiųjų vis daugėja..

Laba diena,

Dėkojame Jums už laišką.
Atsižvelgiant į tai, ką nurodėte paklausime, prašytume Jūsų pateikti vartotojo prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (kaip tą padaryti yra nurodyta šioje nuorodoje http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį teisės aktų nustatyta tvarka.

Pagarbiai

Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja
El. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt

Jamk batus pateiktas atsakymas.

Laba diena, pinigų grąžinimas atliktas, pinigų grąžinimo terminas buvo nurodytas darbo dienomis, 2-5 darbo dienos, ne kalendorinėmis.