Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Topocentras | Kavos aparatas |

Ysigijau kavos aparatą Melitta F57/0-101 Varianza csp sidabro spalvos 2018-06-03.
Pirma kartą sugedo 2019-08-13 pristačiau į Topocentra remontui aparatas leido vandenį per apačią, buvo pakeistas vostuvas. Prieš atiduodant į remontą aparatą švariai isploviau nos ir nereikalavo to automatinė aparato programa, po remonto pasiėmiau priekaištų neturėjau. 
Antrą kartą aparatas sugedo 2020-05-18 tuomet nuvykusi į parduotuvę atsisakiau jį remontuoti nes gedimas kartojasi tas pats, parašiau pretenziją. 
Ir vedama aparatą šį kartą jo neploviau specialiai jog meistrai pamatytų kaip kavos tirščiai užkemša kavos aparatą tą akcentavau ir pardavėjai. 
2020.05.28 man paskambino atstovas iš topocentro ir pranešė jo mano kavos aparatas yra gautas ne garantinis ir yra patyręs smūgį (turbūt norėjo pasakyti jog sudaužytas aš taip manau) ir pareikavo sumokėti 180 eu už remonto darbus. 
2020.05.29 gavau el laišką su išvada jog dėl neteisingo naudojimo sugedo vostuvas yra pridėtos foto kur parodyta kaip uzsikise kovos tirščiai akcetuoju kavos aparatas buco išardytas taigi norėčiau žinoti kaip man jį valyti ar reikia ir man prieš valant issiardyti visa kavos aparatą. Beje jejgu aš būčiau isplovisi jį prieš atiduoda būtų nustatytas tas pats gedimas kaip pirmą kartą. Akcetuoju aš specialiai nevaliau kavos tirščių bloko jog meistrai pamatytų kaip kavos apratas veikia tai yra kavos turčiai pasklinda ten kur jų neturėtų būti. 
Prašau išsiaiškinti šią situaciją nes šis kavos apratas yra blogas nes gedimas kartojasi TASPAC jau antrą kartą ir savo kaltės aš nepripazytu jog neteisingai ji naudojau nes priziurejau pagal gamintojo instrukcijas. 
Jolanta Jociunskienė 

Topocentras pateiktas atsakymas.

Sveiki, per 14 d. klientei bus atsakyta nurodytu elektroniniu paštu.