Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB | Nesąžininga garantinė išvada |

Sveiki,
Susidūriau su problema dėl garantinio aptarnavimo prietaisui, kuriam buvo suteikta 7 metų garantinis laikotarpis iš kurių už papildomus 5 metus buvo mokėta papildomai. Prekė (Elektrinis paspirtukas) buvo pirkta "Elektromarkt Kaunas" parduotuvėje adresu Savanorių pr. 255, Kaunas. Įsigyta 2020-01-07, mokėta 468,30Eur su PVM. Pirkimo dokumentas, su visa suteikta papildoma garantine informacija prisegta Dokumentuose.
Prekė, važiuojant 2020-04-14, pradėjo lėtėti, galiausiai užsikirto ratas ir ja nebuvo įmanoma naudotis, bei grįžus namo įkrauti, nes maniau, kad gali būti tiesiog išsikrovęs. Kiek vėliau paaiškėjo, jog Prekė sugedo ir ją nusprendžiau atiduoti Garantinei patikrai. Prisegu gautą išvadą. 
Gautoje išvadoje nurodyta jog prietaisas buvo pažeistas drėgmės, su kuo aš nesutinku, nes prietaisas yra su bendrine IP65 vandens apsaugos klase ir yra tinkamas naudoti lauko sąlygomis ir yra pakankamai hermetiškas ir pagal apibrėžtą standartą atlaiko vandens srovę iki 12,5l/min 3m atstumu su 30kPa slėgiu. Kas yra stipri srovė iš vandens žarnos, jeigu ne daugiau. Taigi neįmanoma, jog prietaisas neturėdamas mechaninių pažeidimų, galėtų praleisti vandenį ar drėgmę. Mechaninių pažeidimų prekė neturi.
Prekė taip pat ant priekinio rato turėjo gamykliškai kreivai įsuktą 1 iš varžtų, ko pasekoje, galėjo kilti nesandarumas ir drėgmė patekti į variklį esantį priekiniame rate, kuris ir užstrigo.
Prekės komplektacijoje, buvo paspirtukas, jo vairas, 5 varžtai ir tam skirtas raktas (užsukti komplektuojančius varžtus).Taip pat komplektacijoje buvo neoriginali (skenuota) vartotojo instrukcija pabrėžtinai tik Anglų kalba. Lietuvių kalbos instrukcijos komplektacijoje ne tik nebuvo, tačiau nebuvo ir Garantines sąlygas apibrėžiančio dokumento. Kita vertus, pardavėjas įtikindamas pirkti būtent šią Prekę, teigė jog lietus ir nedidelis drėgmės kiekis Prekei yra absoliučiai nepavojingas, būtent dėl IP65 vandens apsaugos.
Kadangi Anglų kalbos aš nemoku visiškai, o instrukcija turėjo būti, kaip ir Garantines sąlygas apibrėžiantis dokumentas, aš net ir negalėjau žinoti, jeigu prietaisas visgi būtų buvęs netinkamas naudoti IP65 apsaugos klasę atitinkančiai aplinkai (lauke), taip pažeisdamas Garantines sąlygas.
Kadangi gavau Garantinę išvadą jog užstrigęs priekinis ratas yra pažeistas drėgmės ir tai yra negarantinis atvejis, bei iš manęs yra reikalaujama sumokėti už tai, kad sužinočiau kiek kainuos prietaiso remontas, nesutinku ir nepasitikiu Pardavėju, bei manau, kad Pardavėjas toliau ne tik negalės sąžiningai vykdyti Garantinių įsipareigojimų, bet ir elgiasi amoraliai su neįgaliu asmeniu.
Reikalauju, jog už prietaisą būtų grąžinti pinigai, nes aukščiau minėti argumentai (instrukcijos lietuvių kalba nebuvimas, IP65 klasifikacijos pagrįstumas, bei kreivas gamyklinis varžtas) yra ne tik yra pagrįsti, bet ir teisingi vartotojo atžvilgiu, kurį gina Europos ir Lietuvos vartotojų teisė. 

UAB pateiktas atsakymas.

Apgailestaujame, tačiau negalime tenkinti jūsų prašymo. Jūsų prekei buvo atlikta diagnostika serviso centre, kuriame nustatyta, kad pažeistos garantinės sąlygos. Prekė pažeista drėgmės (Nuotraukos). Vartotojo instrukcijoje nurodyta, kad draudžiama paspirtuku važiuoti per lietų. Kadangi gedimas ne dėl gamintojo kaltės, garantinis aptarnavimas netaikomas.