Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Sonrisa.lt | Sumokėta, bet prekių negauta |

2020.04.05 puslapyje sonrisa.lt buvo užsakyta dantų balinimo pudra. Apmokėjimas buvo atliktas iš karto - 9,99 eur už prekę ir 2,90 eur už pristatymą Lietuvos paštu. Puslapyje nurodyta, kad pristatymas vykdomas per 1 - 3 d.d. Į elektroninį paštą gavau patvirtinimą, kad pavedimas atliktas sėkmingai ir kad mano užsakymas gautas ir pradėtas vykdyti. Negavus siuntos ir jokių kitų žinių 2020.04.14 ir 2020.04.15 buvo parašyta pardavėjui į jo nurodytą el.paštą su klausimu kada galima tikėtis gauti savo prekę. Atsakymo ir žinoma prekės negavome iki šiol.
Daugiau šiai dienai į kitas skundžiamas įmones nesikreipėm.

Laba diena,

Dėkojame Jums už laišką.
Atsižvelgiant į tai, ką nurodėte paklausime, prašytume Jūsų pateikti vartotojo prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (kaip tą padaryti yra nurodyta šioje nuorodoje http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį teisės aktų nustatyta tvarka.

Pagarbiai

Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja
El. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt