Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB GEICA | Neta preke kur uzsakyta |



Prašau grąžinti pinigus už nekokybišką prekę ..Plastikiniai langai.. Prekės grąžinimo priežastis .. Langai neatitinka matmenu nei buvo uzsakyta ir ne tos firmos..Patvirtinu, kad prekė yra nenaudota. 
Vadovaudamasis(-i) LR Civilinio kodekso 6.363 str. 7 dalimi, kuri numato, jog pirkėjas, kuriam buvo parduotas netinkamos kokybės daiktas, savo pasirinkimu turi teisę reikalauti, prašau (pasirinkti vieną reikalavimą iš žemiau pateiktų):
grąžinti pinigus, kadangi vienašališkai nutraukiu sutartį ir grąžinu nekokybišką prekę;
LR Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 21 str. 2 d. numato pareigą pardavėjui, nesutinančiam su vartotojo reikalavimu, atsakyti ne vėliau kaip per 14 dienų nuo vartotojo kreipimosi gavimo dato ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Šių dokumentų kopijos privalo būti pridėtos prie pardavėjo ar paslaugų teikėjo atsakymo vartotojui.

PRIDEDAMA
1. Pirkimo dokumento kopija 
Yra visi susirašinėjima elektroniniu paštu kurie irodo,kad preke neatitinka užsakymo.
Del sveikatos ,negalejau kreiptis anksčiau