Internetinėje svetainėje
todo.lt 2020-01-06 įsigijau stalo žaidimą
Laikrodis, gavau užsakymą ir mokėjimą (13,45 Eur) patvirtinantį el. laišką.
2020-01-13 el. laišku susisiekiau su pardavėju teiraudamasi dėl užsakymo
įvykdymo. Tą pačią dieną gavau atsakymą, kad laukia tos prekes, tai
labai ilgai uztruks, atsiprašė ir paklausė, ar grąžinti pinigus į
sąskaitą. Paklausus, kiek tas ilgai, gautas atsakymas, kad 14 darbo
dienų. Į tai atrašiau, kad tuomet atšaukiame užsakymą ir paprašiau
grąžinti pinigus. 2020-02-03 vėl parašiau el. laišką klausdama, ar dar įvykdys užsakymą, nes grąžinamų pinigų taip pat negavau, pasiteiravau, kada galima tikėtis. Į tai negavau jokio pardavėjo atsakymo, tik atsiuntė automatinį laišką, kuriame nurodyta, kad į užklausą atsakys per 1 darbo dieną, tačiau jokio atsakymo negauta. Pridedu mokėjimą patvirtinantį dokumentą ir susirašinėjimą su pardavėju.
Laba diena,
Atsižvelgiant į tai, kad yra praleisti visi įmanomi terminai ginčui išspręsti taikiai, įmonė Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai žinoma, prašome Jūsų teikti prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį teisės aktų nustatyta tvarka.
Pagarbiai
Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja
tel. (8 5) 279 14 67, el. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt