Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

todo.lt (Sakalo grupė) | Negauta internetu pirkta prekė |


Internetinėje svetainėje todo.lt 2020-01-06 įsigijau stalo žaidimą
Laikrodis, gavau užsakymą ir mokėjimą (13,45 Eur) patvirtinantį el. laišką.
2020-01-13 el. laišku susisiekiau su pardavėju teiraudamasi dėl užsakymo
įvykdymo. Tą pačią dieną gavau atsakymą, kad laukia tos prekes, tai
labai ilgai uztruks, atsiprašė ir paklausė, ar grąžinti pinigus į
sąskaitą. Paklausus, kiek tas ilgai, gautas atsakymas, kad 14 darbo
dienų. Į tai atrašiau, kad tuomet atšaukiame užsakymą ir paprašiau
grąžinti pinigus. 2020-02-03 vėl parašiau el. laišką klausdama, ar dar įvykdys užsakymą, nes grąžinamų pinigų taip pat negavau, pasiteiravau, kada galima tikėtis. Į tai negavau jokio pardavėjo atsakymo, tik atsiuntė automatinį laišką, kuriame nurodyta, kad į užklausą atsakys per 1 darbo dieną, tačiau jokio atsakymo negauta. Pridedu mokėjimą patvirtinantį dokumentą ir susirašinėjimą su pardavėju.

Skundas dėl to paties dalyko, tuo pačiu pagrindu
nėra sprendžiamas ir nebuvo išspręstas kitoje skundus nagrinėjančioje
institucijoje ir (arba) teisme.

Laba diena,
Atsižvelgiant į tai, kad yra praleisti visi įmanomi terminai ginčui išspręsti taikiai, įmonė Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai žinoma, prašome Jūsų teikti prašymą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (http://vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431) ir nagrinėsime jį teisės aktų nustatyta tvarka.
Pagarbiai
Aida Gasiūnaitė-Stavginskienė
Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
Nuotolinės prekybos skyriaus vedėja
tel. (8 5) 279 14 67, el. p. aida.gasiunaite@vvtat.lt